SAGE Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 hd1 på ide3, hd2 på ide4, begge som master. Setter opp raid 0 i raid-bios og booter på win2000-cd og trykker F6...men etter en stund kommer det opp melding om at win2000 ikke kan installere masselagringskomponenter og jeg skal da trykke A for å legge inn drivere(tror jeg). Har prøvd alle mulige drivere, men får bare samme besked oppatt og oppatt... Har siste bios som passer til be6-IIv2.0/bx133 og har raid-bios versjon 2.0.1024. Noen som vet hvilken driver som vil hjelpe eller om det er noe jeg kansje har gjort feil?? Lenke til kommentar
Lugi Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har du prøvd med win-xp drivere? Hvis ikke prøv det... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hadde samme problemet jeg og når jeg fikk meg raid. Jeg måtte tilslutt etter mange dager med stressing instalere alt på en disk og istalere drivere for raid kontrolleren. lage en ghost fil av dette, for så å brenne det ut på en cd. Når dette var gjort måtte jeg plugge i den andre disken å åpne ghost filen på raid diskene. Å da har du jo os med drivere som fungerer. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 ok får prøve noe av dette, men hvorfor vil ikke maskina boote på disketten når den står i diskettstasjonen...plutselig??? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 tror nok du finner det du trenger her:http://www.promise.com/support/download_eng.asp legg det inn på en disk, trykk f6 under installasjon og gjør som beskrevet på skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå