Gå til innhold

Et slags fallos symbol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyy faen for et sykt rått bilde... Fargene, tenker wallpaper jeg =) NYDELIG!

Drømmer om å få meg macroobjektiv nå :D

6509386[/snapback]

Ja makro-objektiv er tingen.. Hvis du mobliserer sånn ca 3-5 tusenlapper kan du jo invistere i f.eks Tamron 90 mm 2.8 macro, Sigma 150 mm 2.8 eller hvis du har et Canon-hus; 60 mm EFS 2.8 macro.

Eventuelle skriveleif skyldes kombinasjonen ferie/rødvin/lite søvn

Lenke til kommentar
Ikke alt som peker oppover er fallisk. At form og størrelse skulle gi slike assosiasjoner, er det som gjør at jeg synes litt synd på konen til Olar, he he.

6512850[/snapback]

God fantasi er ikke og forakte., og forresten, fallosen (eller støvbæreren om du vil) er myeeee større når bildet vises i 100 % størrelse :D

Lenke til kommentar
Ikke alt som peker oppover er fallisk. At form og størrelse skulle gi slike assosiasjoner, er det som gjør at jeg synes litt synd på konen til Olar, he he.

6512850[/snapback]

God fantasi er ikke og forakte., og forresten, fallosen (eller støvbæreren om du vil) er myeeee større når bildet vises i 100 % størrelse :D

6513198[/snapback]

Men formen, da? Jeg håper uansett at ikke de (ekle) bildene i hodet mitt stemmer overens med virkeligheten, for det ville vært litt trist ;)

Du er jo ikke den som har utmerket seg med mest fallosaktig optikk, så jeg antar at du ikke har for stort behov for å kompensere (ikke at jeg sier at de med stoooore objektiver har det heller). Flott bilde uansett.

Lenke til kommentar
Men formen, da? Jeg håper uansett at ikke de (ekle) bildene i hodet mitt stemmer overens med virkeligheten, for det ville vært litt trist wink.gif

Du er jo ikke den som har utmerket seg med mest fallosaktig optikk, så jeg antar at du ikke har for stort behov for å kompensere

Du kan ta det heeelt med ro, PM Normal, de suspekte bildene i hodet ditt stemmer nok ikke overens med virkligheten :p

Når det gjelder fallosaktig optikk, så må jeg jo bare si at min Canon 70-200 F4.0 påmontert en ikke ubetydlig solskjerm, påkaller mye oppmerksomhet både fra piker og gutter. Den er jo ganske ENORM, fallos eller ei .. men noe substitutt - neida

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de andre her, veldig pent bilde, faktisk noe jeg kunne tenkt meg å hatt på veggen.

Ser jeg må spare opp til macro objektiv selv nå...

Edit: Håper ikke eier av bildet har så mye mot det, men måtte se hvordan det ble rammet inn på veggen, så printet ut en A4 kopi på photoprinter og rammet inn. Og må si at bildet gjør seg veldig godt på veggen.

Endret av conspiracy
Lenke til kommentar
Et behaglig bilde og se på, myke men samtidig klare farger, grattis med vellykket bilde :D

6556214[/snapback]

Takk for det :)

Edit: Håper ikke eier av bildet har så mye mot det, men måtte se hvordan det ble rammet inn på veggen, så printet ut en A4 kopi på photoprinter og rammet inn. Og må si at bildet gjør seg veldig godt på veggen.

Går greitt det.. Har bestillt print i A3 selv, selveste fruen ville ha det på veggen :thumbup:

Lenke til kommentar
Et behaglig bilde og se på, myke men samtidig klare farger, grattis med vellykket bilde :D

6556214[/snapback]

Takk for det :)

Går greitt det.. Har bestillt print i A3 selv, selveste fruen ville ha det på veggen :thumbup:

6557218[/snapback]

Du vet du har lykkes når din bedre halvdel (no offence) vil ha bildet ditt på veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...