olar0701 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tok dette bildet "inne" i en lilje med blenderåpning 3.2. Objektiv : Canon efs 60 mm 2.8. Tanken var å isolere en liten del av blomsten Mener selv at det ble vellykket. Kommentarer på komposisjon o.l. ? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg ser dessverre ikke bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg synes det faktisk er et deilig makrobilde, med et hav av myk uskarphet å drukne i. Glimrende. Det falliske ser jeg ikke, og i så fall synes jeg litt synd på konen din, olar0701 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Det falliske ser jeg ikke, og i så fall synes jeg litt synd på konen din, olar0701 wink.gif Hmm, det var faktisk fruen som nevnte det med fallos når hun så bildet Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Fyy faen for et sykt rått bilde... Fargene, tenker wallpaper jeg =) NYDELIG! Drømmer om å få meg macroobjektiv nå Endret 17. juli 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Fallosymbol, nei, råflott bilde, ja Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Fyy faen for et sykt rått bilde... Fargene, tenker wallpaper jeg =) NYDELIG!Drømmer om å få meg macroobjektiv nå 6509386[/snapback] Ja makro-objektiv er tingen.. Hvis du mobliserer sånn ca 3-5 tusenlapper kan du jo invistere i f.eks Tamron 90 mm 2.8 macro, Sigma 150 mm 2.8 eller hvis du har et Canon-hus; 60 mm EFS 2.8 macro. Eventuelle skriveleif skyldes kombinasjonen ferie/rødvin/lite søvn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke ser bildet? Får bare opp: "Vedlagt(e) miniatyrbilde®" uten noen bilder i det hele tatt, både i Opera og i IE. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke ser bildet? Får bare opp: "Vedlagt(e) miniatyrbilde®" uten noen bilder i det hele tatt, både i Opera og i IE. Virker hos meg både i IE og Firefox, men her er en link til bildet Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tøft bilde, og jeg ser helt klart fallosen. Den peker i tillegg i riktig retning. Det er som med en karpetattovering, som også er et fallossymbol, den skal peke oppover Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke alt som peker oppover er fallisk. At form og størrelse skulle gi slike assosiasjoner, er det som gjør at jeg synes litt synd på konen til Olar, he he. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke alt som peker oppover er fallisk. At form og størrelse skulle gi slike assosiasjoner, er det som gjør at jeg synes litt synd på konen til Olar, he he. 6512850[/snapback] God fantasi er ikke og forakte., og forresten, fallosen (eller støvbæreren om du vil) er myeeee større når bildet vises i 100 % størrelse Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke alt som peker oppover er fallisk. At form og størrelse skulle gi slike assosiasjoner, er det som gjør at jeg synes litt synd på konen til Olar, he he. 6512850[/snapback] God fantasi er ikke og forakte., og forresten, fallosen (eller støvbæreren om du vil) er myeeee større når bildet vises i 100 % størrelse 6513198[/snapback] Men formen, da? Jeg håper uansett at ikke de (ekle) bildene i hodet mitt stemmer overens med virkeligheten, for det ville vært litt trist Du er jo ikke den som har utmerket seg med mest fallosaktig optikk, så jeg antar at du ikke har for stort behov for å kompensere (ikke at jeg sier at de med stoooore objektiver har det heller). Flott bilde uansett. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Mye rart som har blitt brukt som fallossymbol opp gjennom historien... Tror det er mange som hadde blitt overrasket over hva de faktisk går rundt med av både tattoveringer og smykker, om de hadde fått vite betydningen... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Men formen, da? Jeg håper uansett at ikke de (ekle) bildene i hodet mitt stemmer overens med virkeligheten, for det ville vært litt trist wink.gifDu er jo ikke den som har utmerket seg med mest fallosaktig optikk, så jeg antar at du ikke har for stort behov for å kompensere Du kan ta det heeelt med ro, PM Normal, de suspekte bildene i hodet ditt stemmer nok ikke overens med virkligheten Når det gjelder fallosaktig optikk, så må jeg jo bare si at min Canon 70-200 F4.0 påmontert en ikke ubetydlig solskjerm, påkaller mye oppmerksomhet både fra piker og gutter. Den er jo ganske ENORM, fallos eller ei .. men noe substitutt - neida Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Må si meg enig med de andre her, veldig pent bilde, faktisk noe jeg kunne tenkt meg å hatt på veggen. Ser jeg må spare opp til macro objektiv selv nå... Edit: Håper ikke eier av bildet har så mye mot det, men måtte se hvordan det ble rammet inn på veggen, så printet ut en A4 kopi på photoprinter og rammet inn. Og må si at bildet gjør seg veldig godt på veggen. Endret 24. juli 2006 av conspiracy Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Et behaglig bilde og se på, myke men samtidig klare farger, grattis med vellykket bilde Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Et behaglig bilde og se på, myke men samtidig klare farger, grattis med vellykket bilde 6556214[/snapback] Takk for det Edit: Håper ikke eier av bildet har så mye mot det, men måtte se hvordan det ble rammet inn på veggen, så printet ut en A4 kopi på photoprinter og rammet inn. Og må si at bildet gjør seg veldig godt på veggen. Går greitt det.. Har bestillt print i A3 selv, selveste fruen ville ha det på veggen Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Et behaglig bilde og se på, myke men samtidig klare farger, grattis med vellykket bilde 6556214[/snapback] Takk for det Edit: Håper ikke eier av bildet har så mye mot det, men måtte se hvordan det ble rammet inn på veggen, så printet ut en A4 kopi på photoprinter og rammet inn. Og må si at bildet gjør seg veldig godt på veggen. Går greitt det.. Har bestillt print i A3 selv, selveste fruen ville ha det på veggen 6557218[/snapback] Du vet du har lykkes når din bedre halvdel (no offence) vil ha bildet ditt på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå