jabbadabb Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Heisann. Har et par spørsmål om D600. Det første er angående fullskjerm. Har lest litt rundt, men fått litt forskjellige svar. Det jeg har lyst til å er kunne konvertere film på pcen, f.eks en episode av Family Guy, til et mindre format som passer D600. Jeg vil også kunne spille av denne videoen i fullskjerm (dekke hele skjermen, ingen andre irriterende saker på skjermen). Er dette mulig? Det andre jeg lurer på er om det er mulig å stille inn OK-tasten til å lede til noe annet en WAP? Syns dette var meget irriterende da jeg testet den. Ellers om dere har noen andre råd eller tips å komme med hører jeg dem gjerne. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 1: ...dekke hele skjermen, ingen andre irriterende saker på skjermen). Er dette mulig? 2: Det andre jeg lurer på er om det er mulig å stille inn OK-tasten til å lede til noe annet en WAP? 6508918[/snapback] 1: Trykk 1 etter du begynner avspillingen. Trykk 1 en gang til for å vri bildet motsatt vei 2: Nei, og jeg er helt enig, det er irriterende. Man venner seg fort av med å trykke på den, men manglende mulighet til å endre funksjon er frustrerende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er det jeg syns er rart med Samsung (en av tinga). Hvorfor skal de bruke knappen i midten til WAP? Har vært en perfekt knapp for å komme inn i menyen og navigere med! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Du kan bruke den helt som på andre telefoner så lenge du ikke er i standby. På eldre samsung var knappen _kun_ for wap, uansett hvor i menystrukturen man måtte befinne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå