Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Gå og drit, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Kanskje du har fått manne-mensen? Om du er mann da seff.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Har hørt at Marie kjeks og Cola er bra saker! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Nyco/samarin, masse væske (gjerne med kullsyre les:farris), fiber og biolamelk Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 tror du har fått i deg overdose av syre i magen. Drikk mye vann, og ikke spis sterke/krydderte mat. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Uff, hater å spy magesyre! Det er jævli det! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Skaff deg noen 40mg Nexium® tabelleter og magen vil roe seg ned.. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Har hørt at Marie kjeks og Cola er bra saker! 6522456[/snapback] har prøvd det svisker,kaffe skal til apoteket senere i dag Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Det er godt å høre at du T homas fortsatt er i live. Jeg begynte å frykte det værste. Men siden du tydligvis fortsatt har vondt i maven vil jeg anbefale et legebesøk. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 har gått til inkjøp av frukt-salt i dag så jeg får se hvordan det går i morgen Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Kan jo være at du har blindtarmbetenelse eller noe. Vet at dette vanligvis gir deg enorme smerter og at du spyr og greier og greier, men kan være at den har sprukket eller noe. Det skjedde med meg nettopp. Hadde ubehag i magen i ca 4 uker til det en natt var utrolig vondt. Gikk til legen da og ble innlagt på Haukeland der de fant ut at det mest sannsynlig var en blindtarmbetenelse som hadde sprukket og kapslet seg inn (pakket seg inn i seg selv?) Og siden dette hadde gått en stund hadde den begynt å gro fast i tykktarmen. Scary greier og lit nasty. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 har ikke spydd noe og det er ikke sånn at det er kjempevondt eller noe men det er slik at jeg hele tiden "kjenner" magen og får vondt etter jeg har spist.Frukt-saltet kan anbefales rakk omtrent ikke drikke opp før jeg måtte løpe på do Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 har ikke spydd noe og det er ikke sånn at det er kjempevondt eller noe men det er slik at jeg hele tiden "kjenner" magen og får vondt etter jeg har spist.Frukt-saltet kan anbefales rakk omtrent ikke drikke opp før jeg måtte løpe på do 6527207[/snapback] Akkurat slik hadde jeg det og. Det var ikke noe vondt akkurat før den siste natten, men jeg kjente at det var noe der. Men det var vel lit mer på siden av kroppen på en måte. Men når jeg pisset og dret gjorde det vondt innimelom, og når jeg skulle nyse måtte jeg stå i fosterstilling for å i det heletatt greie å blåse ut nesen Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Grunnen til mageknip er fordi du har gjort en endring i kostholdet ditt, altså spise veldig mye usunt. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 30. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2015 Grunnen til mageknip er fordi du har gjort en endring i kostholdet ditt, altså spise veldig mye usunt. Du skal ha takk for godt tips, men nå er denne tråden nesten 10 år gammel (!) så dette er altså løst. 3 Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 1. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2015 Grunnen til mageknip er fordi du har gjort en endring i kostholdet ditt, altså spise veldig mye usunt. Du skal ha takk for godt tips, men nå er denne tråden nesten 10 år gammel (!) så dette er altså løst. haha veit vill bare si det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå