Sperzel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! Hvordan er kvaliteten på radioen? Hva med selve softwaren? Kalender, hvordan er den? Brukergrensesnitt og design på menyer? Spill? Ordboken? 6613229[/snapback] Radioen har veldig bra kvalitet har man god kontakt. Kalenderen er veldig bra. Legger man til en bursdag i telefonlista, spør den deg om du vil ha bursdagsdatoen i kalenderen også. Da slipper man å gjøre det også. Gode menyer etter min mening. Enkle, men samtidig avansert. Du får 2 spill med. Men spill kan man laste ned fra mange nettisider gratis. Å spille på den går veldig fint. Man kan høre på musikk samtidig som man spiller og det er nesten ikke merkbart. Ordboken er veldig bra. Litt forvirrende i begynnelsen har man aldri hatt en SE-telefon, men etter en stund går det veldig bra. Håper denne posten hjalp. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Vil gjerne takke for denne posten, er nå rimelig sikker på at det blir en w810i på meg, istedetfor K800i eller N73, selv om sistenevnte virker utrolig spennende. Men hvordan er w810i å synce opp mot outlook? Og hvordan er kalenderen? Er det enkelt å holde på med den hvis det er flere "poster" på samme dag? Endret 9. august 2006 av picatta Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg er faktisk ikke sikker når det gjelder å synce mot outlook, da detter overhode ikke inngår i mitt interesse felt. Kalenderen sies å ikke være av det mest avanserte slaget, men det går fint an å be telefonen huske på bursdager, eller få en alarm til å ringe en anngitt dato på ett anngitt tidspunkt, mens displayet viser en angitt beskjed. For meg personlig holder det i massevis Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Dere har komt med ein bra post her. Takker og bukkar for dere. Eg har no hatt ein Nokia 3410 i 4 1/2 år og no har den starta å bli litt dårlig i programvara og skjermen. Har fått nokre brae tilbod i Elkjøå-avisa i dag og slår kansje til. Ser og høyrest ut som ein super mobil:-) Endret 14. august 2006 av HalliHallo Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) har hatt k800i nå.. slår w810i på alle tester.. Kjøp den å lev lykkelig:D Endret 16. august 2006 av Flax Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Vurderer ny tlf med walkman mp3spiller og godt kamera, men etter at jeg har hatt kin K700i i to år, så er det viktig at Joysticken er god! Er den det? Og er denne telefonen noe bra valg? Går det an å bruke emsn på den? Endret 21. august 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Anyone? Det haster littegrann... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Anyone? Det haster littegrann... 6719576[/snapback] W810i har ikke Joystick En viktig endring fra W800i, er at Sony Ericsson endelig har tatt et hint og kvittet seg med den horrible styrepinnen. I stedet er telefonen utstyrt med piltaster. http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...son_w810i/25968 Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Stemmer nok det ja;) Den har istedet fått en 5 veis navigasjons knapp, (også kallt "Touch-Pad") Som forøvrig er en sann fryd å bruke;) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Stenges da tråden egnetlig ikke har noen særlig mening, blir en samletråd og er feilpostet. Blir litt for småchattete - dette har vi mobilkafeen for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg