Sperzel Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Takket være denne tråden til Mathia har jeg valgt å gå for SE W810i jeg også. Bra oppsummering i posten din. Overbeviste meg. Endret 25. juli 2006 av Midi Lenke til kommentar
laroys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Og for å gjøre musikk-biten komplett har SE lagt ved en AV-kabel, som gjør at du kan koble mobilen rett til stereoanlegget ditt! Da har du vært heldig. Denne kabelen følger vanligvis ikke med har jeg forstått. Jeg fikk den heller ikke med. ...eller er det jeg som har blitt lurt? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg ser på beskrivelsen på prisguiden at telefonen bare støtter Memory Stick Duo. Jeg antar dette inkluderer Memory Stick Pro Duo også. Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Takket være denne tråden til Mathia har jeg valgt å gå for SE W810i jeg også. Bra oppsummering i posten din. Overbeviste meg. Hehe, veldig hyggelig med positiv feedback Det er dessuten til stor glede for meg å kunne være til hjelp Og for å gjøre musikk-biten komplett har SE lagt ved en AV-kabel, som gjør at du kan koble mobilen rett til stereoanlegget ditt! Da har du vært heldig. Denne kabelen følger vanligvis ikke med har jeg forstått. Jeg fikk den heller ikke med. ...eller er det jeg som har blitt lurt? 6556521[/snapback] Hmm, sovidt jeg har fått med meg skal en AV-kabel være en del av salgspakken. Amobil.no fikk iallefall med en med sitt testeksemplar. Denne gangen har Sony Ericsson også lagt ved overgang fra telefonen til phono-plugger du kan stikke rett i stereoanlegget ditt. Jeg ser på beskrivelsen på prisguiden at telefonen bare støtter Memory Stick Duo. Jeg antar dette inkluderer Memory Stick Pro Duo også. Jepp, den støtter Memory Stick Duo Pro også Endret 26. juli 2006 av Mathia Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Var nettopp bortom min lokale Elkjøp, og der kostet telefonen 3699,- uten abb.! "Svindel!" tenkte jeg, så jeg kjøpte den på nettsiden deres for 2980,- inkl. frakt. Edit: Jepp, den støtter Memory Stick Duo Pro også Nydelig. Noen som forresten vet hvor lang tid det tar før jeg får telefonen? Om de sender fra nærmeste lager, og kanskje jeg får den i morgen? Endret 26. juli 2006 av Midi Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hehe var det jeg kunne tenke meg:P Butikk er svindel! Tok ca 5 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den Jeg bor litt uttafor Ålesund Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 5 dager?! Med min flaks må jeg vel vente lenger. Jeg bor i Bergen, men ikke langt i fra et elkjøplager. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Om 2uker har jeg W810i må vente til jeg er tilbake fra Kroatia. Var på elkjøp igår og så på mobilen. den var deilig og holde i og alt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har bare prøvd W810i bittelitt.. Er den god å skrive med? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja det er den. Min far fikk nettopp sin K750i nettopp, og håper jeg får min w810i snart. Den ble sendt fra lageret (antar det er nærmeste lager) idag, som ligger bare 20 minutter herfra. Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ja den er en drømm å skrive med! SE har virkelig lagt seg i selen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Står ikke på NetComs sider at jeg får med plugg til Stereo-annlegg.. Håper jeg får med det når jeg kjøper i butikken.. Vil virkelig ha det. Er den dyr? Endret 27. juli 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er vanlig at man får slik med. Min telefon jeg bestilte ligger i Olso fortsatt. Den har vært der i 2 dager, hva er det posten somler med? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Fikk ikke med.. Hehe, med Young Talk så skal det ikke være Robbie Willams-pakke.. Vel, jeg fikk det likevel. Ergo: Jeg fikk med høytalere verdt 500,- for free.. Men vet noen av dere hva som har skjedd her, nå? Når jeg legger inn et album så kommer ingen av sangene i rekkefølge.. WTF? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 De kommer vel etter alfabetisk rekkefølge vil jeg tro. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 De kommer vel etter alfabetisk rekkefølge vil jeg tro. 6580518[/snapback] Patetisk.. Hvordan fikser man dette? Har tatt på "sorter" -- "opprinnelig" elns.. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er de øreproppene gode i øra? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 N91 har bedre lydkvalitet så det du sier er desverre ikke helt sant. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Men den er nok så altfor dyr for de fleste. Men jeg skjønner hva du mener. Selv har jeg ikke prøvd N91, bare min egen w810i, og synes kvaliteten er ekstremt bra. Sitter å hører på radio på den nå. Er de øreproppene gode i øra? De er ikke ubehagelig å ha i øra, men du må presse dem langt inn i skalla di. Endret 1. august 2006 av Midi Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! Hvordan er kvaliteten på radioen? Hva med selve softwaren? Kalender, hvordan er den? Brukergrensesnitt og design på menyer? Spill? Ordboken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg