Skavhaug Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg har nå kjøpt meg Logitech X-530! Men jeg får nesten ikke lyd i centerhøyttaleren, må skru lyden på fullt å sette øret nærme får å få den til å virke! Har koblet alt riktig etter bruksannvisning Hva kan være galt ? Endret 17. juli 2006 av Skavhaug Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 du mener logitech? har samme problemet med venstre-høyttaler framme... da bare vrir jeg på kontakten så blir det bedre... men den kontakten er dårlig da. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Senterhøyttaleren virker bare under surround i spill og DVD, er ihvertfall slik hos meg. mp3 spilles jo i stereo, så med mindre du har mulighet for å sende stereosignaler til høyttalerne bak er det kun de to fremste høyttalerne som lager lyd. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Senterhøyttaleren virker bare under surround i spill og DVD, er ihvertfall slik hos meg. mp3 spilles jo i stereo, så med mindre du har mulighet for å sende stereosignaler til høyttalerne bak er det kun de to fremste høyttalerne som lager lyd. 6508923[/snapback] alle mine spiller når jeg hører på musikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå