Rampelyset Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har sjekket det nye abonnementet til Chess, "Touch". Lagt inn tidligere fakturaer fra Chess på Telepriser.no og funnet ut at det er noen kroner å spare på å bytte abonnementstype. Koster det noe å endre så lenge jeg er Chess-kunde fra før av? Hører med dere først, tar så lang tid å få svar fra Chess kundeservice... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg byttet for en stund siden fra Move til Knockout, og det kostet ingenting mener jeg å huske.. Lenke til kommentar
marku Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 mener å ha lest at det 2-3 gratis bytter mellom chess ab. så må du betale Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) VIII) 1. og 2. gang kr 0, mens 3. gang og påfølgende koster kr 200,- for bytte til Move, Knock-Out, Connect, Touch og King. Eller som Chess sa i en mail " Det er kostnadsfritt å endre abonnementstype for eksisterende kunder 2 ganger pr år. " Endret 20. juli 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det skal være gratis, som "Xpi" sier ja. De har vel heller ikke lov og ta betalt heller, siden de ikke oppgir det på mine sider. Vist du går til "Mine sider" så er det meget enkelt med veiledning og bytte abonnement når du alerede er Chess-kunde, og det står ingen priser oppgitt der, så kan umulig koste noe, eller så MÅ de oppgi det, noe de ikke gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå