50z Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Trenger å kunne bruke pc'n på 2 steder med ca 20 m avstand. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skall forlenge mus og tastatur. usb går jo ikke så bra over 5m, men hvordan er det med ps/2 ? kan ikke de være lenger ? tenkte da å ha usb lokalt og forlenge ps/2 kablene. Og vil en usb mus/tatatur fungere fint sammen med ps/2 mus/tastaur ? må være en løsning som ikke krever brytere etc. Lenke til kommentar
50z Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Løsningen er trådløs 6508426[/snapback] kan man regne med stabil forbindelse på 20 m? trudde bare det var max ca 3m Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja det tror jeg da. Er ikke så oppdatert på trådløst, men hvis du er villig til å legge ut noen ekstra hundrelapper for litt lengre rekkevidde og kvalitet er dette nok den beste løsningen ja ! Husk å kjøpe mus med dockingstasjon slik at du slipper å bytte batterier.. Til tastatur er jeg usikker på om dette eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå