Ratatos Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Det var ein person som sa Q3 forann Q4 og gidde ein statement fra CPL. Det er korrekt at CPL velgte Q3 forann Q4, men det er fordi Q3 har GTV. GTV er som HLTV at du kan sjå kampen live. CPL trenger GTV fordi dem skal holde World Tour. Derfor blei Q3 valgt over Q4, men når CPL har vanlige events blir Q4 brukt. Q4 blir brukt av ESWC, WSVG, Kode5 og alle andre store tuneringa rundt verden. Derfor er Q4 eit smart valg. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Dette året tilhører Quake 4, men neste år er kanskje Quake 3 tilbake igjen (eller ut2k7?). Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 R3n Doier fortalte meg at han hadde snakket med en fra dignitas som sa at de kommer 6542971[/snapback] Der var den 1.plassen. 6543583[/snapback] haha, Catch hadde ikke hatt nubbsjangs mot tlv alikevell. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Hva med noen konkurranser som alle er flinke på? Eksempelvis FreeCell eller Google stafett og slike ting? Er litt kjedelig for alle de som kommer som ikke bare spiller BF2 quake og CS Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det blir andre compo'r også. Frykt ikke. Dog vil det være å lyve hvis jeg sa at ikke BF2, CS, CSS og Quake 4 er de som skal trekke folk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Latterlig. Compo både i 1.6 og Source, men ikke noe WC3-kompo!? Herregud. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Vi kan dessverre ikke gjøre alle til lags NightKeeper, og det tror også du forstår. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Når sånn cirka kommer det info om premier utover førstepremien? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Når sånn cirka kommer det info om premier utover førstepremien? 6614082[/snapback] Det er jo knapt nok meldt på folk til å fylle ut alle 1. plassene da Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Det kommer mange toppclaner innen CS:Source fra norge. Og jeg tviler ikke på at det kommer Source-lag fra andre deler av norden heller. Dette lanet kommer til å bli CS:Source sitt LAN! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Fine premier, men sjansen får å stikke hjem med dem er små. Alt for mange übergode som lokkes. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Det kommer mange toppclaner innen CS:Source fra norge. Og jeg tviler ikke på at det kommer Source-lag fra andre deler av norden heller. Dette lanet kommer til å bli CS:Source sitt LAN! 6627154[/snapback] Hvertfall da 1.6 har dobbelt så stor premie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg