Gå til innhold

HW-Lan 06: 1. premiene er fastsatt


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da voldsomt til premier. Jeg hadde sett for meg diverse datakomponenter i premier. Men hvorfor er det ulike premier på CSS og CS 1,6? Noen sa at det var 5 stk på laget i CSS, betyr det at det er to og en halv persom på lagene i CS 1,6? :hmm:

6542275[/snapback]

Mest sannsynlig blir det 5on5 i både 1,6 og Source. Men siden 1,6 er mer populært i Norge, vil jeg tro dem velger å ha høyere premie i det :)

6542691[/snapback]

Hvis undersøkelsen under er representabel for norge så ser det veldig jevnt ut.

 

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?

Lenke til kommentar
R3n Doier fortalte meg at han hadde snakket med en fra dignitas som sa at de kommer

6542971[/snapback]

 

Der var den 1.plassen. :p

6543583[/snapback]

 

er den vel ikke

jeg får vel ta frem bf2 igjen og gi dignitas en skikkelig fight :):p

 

btw

husker du meg "R3n Killmaster"(husker ikke hvilket navn jeg brukte) fra public bf2.

Jeg husker at jeg og en kompis likte å kjøre på deg med c4 biler :p

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg!

6521819[/snapback]

 

ja gud så spennende det hadde vært. 10k i premie på et lagspill der de er 5 stk eller no sånn? ohh, 2000,- kroner i premie! dekker jo nesten utgiftene for reise og opphold.

Lenke til kommentar
ja gud så spennende det hadde vært. 10k i premie på et lagspill der de er 5 stk eller no sånn? ohh, 2000,- kroner i premie! dekker jo nesten utgiftene for reise og opphold.

6543961[/snapback]

 

synes det er bre teit at folk kaller cs osv. for sport...

 

folk skal på lan for å ha det gøy, ikke for se på at de "proffe" spiller...

Lenke til kommentar
synes det er bre teit at folk kaller cs osv. for sport...

 

folk skal på lan for å ha det gøy, ikke for se på at de "proffe" spiller...

6543981[/snapback]

 

de proffe har det sikkert gøy når de drar på lan og spiller. er vel ganske frivillig om du vil se på de eller ikke?

Lenke til kommentar
synes det er bre teit at folk kaller cs osv. for sport...

 

folk skal på lan for å ha det gøy, ikke for se på at de "proffe" spiller...

6543981[/snapback]

 

de proffe har det sikkert gøy når de drar på lan og spiller. er vel ganske frivillig om du vil se på de eller ikke?

6544023[/snapback]

 

det jeg mener er at jeg synes at pengene skulle blitt brukt på flere mindre compoer, sånn at flere kunne deltatt...

 

men det er nok ikke mulig pga. sponsorer...

Lenke til kommentar
R3n Doier fortalte meg at han hadde snakket med en fra dignitas som sa at de kommer

6542971[/snapback]

 

Der var den 1.plassen. :p

6543583[/snapback]

 

er den vel ikke

jeg får vel ta frem bf2 igjen og gi dignitas en skikkelig fight :):p

 

btw

husker du meg "R3n Killmaster"(husker ikke hvilket navn jeg brukte) fra public bf2.

Jeg husker at jeg og en kompis likte å kjøre på deg med c4 biler :p

6543760[/snapback]

 

Nei det husker eg ikkje. :roll:

Lenke til kommentar

Vel, håper HW går i tenkeboksen etter det som er blitt skrevet. Det at kanskje pro'ene ikke kommer om bare det blir 2000,- på hver høres jo supert ut! Da har alle en mulighet. Håper også HW ser potensiellet de har her. En skulle tro at PR er alt, men det blir litt feil å si om norges største datainteresserte forum. ALLE som er interessert vet om siden. På tide å bruke pengene på folket! Del opp premien!!

Lenke til kommentar
Jeg synes det er teit at fotballspillere i Premier Leauge får så mye penger, så jeg synes at de kunne bruke litt mer på en liga i kalkulatorknapp-trykking. Det er jeg flink i!

6548676[/snapback]

 

 

Jepp! evt noen konkurranser i sofa sitting, msn chatting og mastrubering. Slik at vanlige nerder har sjangs og vinne. :fun:

Lenke til kommentar

En viktig årsak til størrelsen på disse premiene er så klart PR.

 

Når det er sagt har vi masse, masse igjen i god-posen vår.

Selvfølgelig skal det settes opp servere med andre spill, og vi skal klare å få delt ut en masse kule premier.

Akkurat hvilke spill og hvilke premier vet vi ikke enda. Dette er i stor grad opp til sponsorer og ikke minst, tilbakemeldinger fra forumbrukerne.

Pr i dag er det muligheter for å gi bort ting som top-of-the line headsett, vannkjølesett, spill, skjermer, m.m.

Mer om dette forventer vi vil komme som teasere på lansidene etterhvert.

 

I tillegg til rene premier jobber vi også med en del andre hyggelige overraskelser til deltakerne. Her ønsker vi ikke røpe mer, siden det da ikke vil være noen overraskelse :)

Målsetningen vår er at alle som var på HW LAN 2006 skal sitte igjen med en god følelse og at de fikk god valuta for pengene!

Lenke til kommentar
En viktig årsak til størrelsen på disse premiene er så klart PR.

 

Når det er sagt har vi masse, masse igjen i god-posen vår.

Selvfølgelig skal det settes opp servere med andre spill, og vi skal klare å få delt ut en masse kule premier.

Akkurat hvilke spill og hvilke premier vet vi ikke enda. Dette er i stor grad opp til sponsorer og ikke minst, tilbakemeldinger fra forumbrukerne.

Pr i dag er det muligheter for å gi bort ting som top-of-the line headsett, vannkjølesett, spill, skjermer, m.m.

Mer om dette forventer vi vil komme som teasere på lansidene etterhvert.

 

I tillegg til rene premier jobber vi også med en del andre hyggelige overraskelser til deltakerne. Her ønsker vi ikke røpe mer, siden det da ikke vil være noen overraskelse :)

Målsetningen vår er at alle som var på HW LAN 2006 skal sitte igjen med en god følelse og at de fikk god valuta for pengene!

6565761[/snapback]

 

 

høres bra ut

 

btw COD2 begynner å bli stort i norge og i verden *hint hint* :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...