Gå til innhold

HW-Lan 06: 1. premiene er fastsatt


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50K i cs 1.6 er litt teit. for de som er pro vil det lønne seg å ta denne turen bare for å snappe opp pengene og gå igjen. Det hadde kanskje vært bedre å fordele pengene ut over flere konkuranser? I alle fall for alle andre enn HW-nettverket og pro'ene. 10K skulle holde i plenty. Så kan dere jo kanskje stelle i stand en konkuranse for Trackmania Nations. Gratis spill, og med tanke på at gamer.no tydlig vis har noen servere oppe må der jo være interesse for denne typen spill. Vær kreative, og ikke lag konkuranser som går igjen på hvert eneste lan. Skaff en pongmaskin og lag en konkuranse av det. Super Mario Bros for NES funker sikkert også. Eller Wolfenstein 3D. Mulighetene er mange og det er ikke nødvendig å kopiere det som er gjort før. Og så er det greit å la de firkantete øynene få hvile litt innimellom. konkuranser som foregår uten pc'en er heller ikke å forakte. radistyrte biler, softgun på blink, bordtennis, hockey, hvem klarer å rocke rokkeringen lengst... la folk ha det gøy, la de dumme seg ut og gi de en pris for det. Ikke la alle konkuransene være skreddersydd for pro'ene.

Lenke til kommentar
Med litt sunn fornuft bør de fleste skjønne at crewet ikke sitter med 165.000 i kontanter :)

6541226[/snapback]

 

tja, husker at jeg stod med en seddelbunke på 50.000 forrige digiLAB som vi delte ut på scenen (mot vår anbefaling, men vinnerne insisterte)... og vi hadde mer kontanter liggende. HW-lan ser ut som at skal bli større, så hvorfor ikke? ;)

 

Men det fornuftige er nok å ikke sitte med kontantene, naturligvis :)

Lenke til kommentar
har noe med hvor mye pr lanet får når mange proffe cslag kommer

6541490[/snapback]

 

Vet. derfor er pengepremiene laget for pro'ene. For å trekke PR. Det er ikke laget for vanlige LANere som går der for å ha det gøy, treffe nye mennesker og kopiere pr0n:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
Det var da voldsomt til premier. Jeg hadde sett for meg diverse datakomponenter i premier. Men hvorfor er det ulike premier på CSS og CS 1,6? Noen sa at det var 5 stk på laget i CSS, betyr det at det er to og en halv persom på lagene i CS 1,6? :hmm:

6542275[/snapback]

Mest sannsynlig blir det 5on5 i både 1,6 og Source. Men siden 1,6 er mer populært i Norge, vil jeg tro dem velger å ha høyere premie i det :)

Lenke til kommentar
Dere burde seriøst ha satt opp en CallofDuty2-compo da dette spillet snart ligger like bak CS i popularitet. #cod2.wars er den nest største kanalen på hele QuakeNet. Ganske mange av BF2-gamerne har nå gått over til CoD2 også.

6542273[/snapback]

 

 

ENIG!

 

CoD2 vokser i Norge og i resten av verden!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...