Gå til innhold

HW-Lan 06: 1. premiene er fastsatt


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg!

Lenke til kommentar
Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg!

6521819[/snapback]

 

må si meg helt enig her... :)

Lenke til kommentar

bra summer det der. faktisk første gang jeg har sett et LAN med store premier i både 1,6 og source :)

 

Må si meg uenig i dere som mener det bør være mer pengepremier i tetris, elma, mario og sånt. I sånne småting passer det ikke bra med pengepremier. Da er det bedre å vinne stæsj.

 

Og store deler av gjestene vil komme for spillinga og prøve å vinne compoene der, og jeg tror det er derfor det er prioritert så høyt :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg!

6521819[/snapback]

 

 

Ikke se på dette som en offisiell uttalelse, men jeg tviler på at arrangørene får en stor sum de kan bruke på hva de vil. Mest sannsynelig har nok sponsorene sakt at dette skal brukes til compoene.

Lenke til kommentar

Hvorfor Q4, ville heller valgt Q3.

 

Quote fra battlefield.no:

 

The Cyberathlete Professional League annonserte i dag at de vil fokusere på Quake 3 til 1vs1 i sin CPL 2006 World Season. I en meningsmåling for både arrangører og spillere viste det seg at 80% foretrekker Q3 fremfor andre spill. CPL melder at dette ikke bør sees på som kritikk mot Q4, men heller et kompliment på hvor godt Q3 har holdt seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...