RBW Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Da er endelig førstepremiene for de ulike konkurransene, eller compoene bestemt. De andre premiene blir fastsatt senere. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ganske fine summer dette her... Hadde vært morsomt hvis de proffe klubbene hadde holdt seg unna og folk flest fra forumet hadde fått sjansen. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Heisann, tror kanskje jeg må komme på HW-Lan jeg også Synd jeg er temmelig elendig på disse spillene :\ Endret 17. juli 2006 av kjetil_b Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Bra. Vil sikkert trekke en del folk utenifra forumet dette! Lenke til kommentar
robstr Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Funker fint den penge premier der altså #inCursus blir nok å stille opp til CS: Source Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Hmh.. kanskje jeg skal se om jeg fremdeles har det som skal til i Quake. Var dreven i 1,2 & 3 men har ikke spillt noen av dem på snart 2 år. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ingen compoer i annet enn spill? Way to branch out, people.. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen compoer i annet enn spill? Way to branch out, people.. 6509620[/snapback] http://lan.hardware.no/compoer I tillegg kommer konkurranser i blant annet skripting, problemsøking og 3D-programmering. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Nice! Håper det blir en pen slump til andre og tredje plass også. Det trengs, så ikke de "nest-beste" dropper hele lanet fordi noen bedre kommer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg! 6521819[/snapback] må si meg helt enig her... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) bra summer det der. faktisk første gang jeg har sett et LAN med store premier i både 1,6 og source Må si meg uenig i dere som mener det bør være mer pengepremier i tetris, elma, mario og sånt. I sånne småting passer det ikke bra med pengepremier. Da er det bedre å vinne stæsj. Og store deler av gjestene vil komme for spillinga og prøve å vinne compoene der, og jeg tror det er derfor det er prioritert så høyt Endret 19. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 det er bedre å bruke pengene på å lage flere compoer... ikke pengepremier, men å kjøpe stash for dem.. mye morsommere for flere det... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 det er bedre å bruke pengene på å lage flere compoer... ikke pengepremier, men å kjøpe stash for dem.. mye morsommere for flere det... 6521906[/snapback] ja, det er jeg enig i. uansett får dem sikkert inn masse stæsj av sponsorer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Er det bare meg som syntes det er helt skadet med så store premier? greit, de "oooOOoo store skal komme, la oss tilbe de" kommer kanskje, men jeg er sikker på at man kunne hatt mange _morsomme_ konkurranser for de 100 000 eller hva som er brukt på de spillene... Om dere kunne brukt 10k i premie på hvert av de spillene, så hadde man hatt maaange tusen igjen til compoer i helt andre ting, som sparkesykkelkjøring, worms compo'er, elastomania, tetris, mario+++.. Det ville vært morsomt, det.. Og ikke en "pro" klan som skal stikke av med inngangspengene til over 100 deltagere.. Spre godene blandt deltagerne mener jeg! 6521819[/snapback] Ikke se på dette som en offisiell uttalelse, men jeg tviler på at arrangørene får en stor sum de kan bruke på hva de vil. Mest sannsynelig har nok sponsorene sakt at dette skal brukes til compoene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hvorfor Q4, ville heller valgt Q3. Quote fra battlefield.no: The Cyberathlete Professional League annonserte i dag at de vil fokusere på Quake 3 til 1vs1 i sin CPL 2006 World Season. I en meningsmåling for både arrangører og spillere viste det seg at 80% foretrekker Q3 fremfor andre spill. CPL melder at dette ikke bør sees på som kritikk mot Q4, men heller et kompliment på hvor godt Q3 har holdt seg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hva med å høvle en tusing på hver av hovedpremiene, og så bruke det på webdesign? *hinte* Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Synd det ikke er noen cod2 compo Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) oi OI 50,000 i cs 1,6;D Endret 23. juli 2006 av ztixx Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Veldig fine premier, det skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg