Mister t Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som kan anbefale et bra batteri til mitt olympus μ-mini digital 4.0? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Olympus sine originale. Ellers lager Hähnel gode batterier. På Ebay finner du grisebillige batterier. De er kanskje ikke like bra som de originale eller Hähnel sine, men de er så billige at du ofte kan kjøpe 2-3-4 til samme pris som ett Hähnel batteri koster. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Støtter Afseth her. Til mitt Panasonic FZ30 skulle en kjent nettsjappe utenfor Sandefjord ha kr. 890,- for et originalbatteri, mens jeg på eBay fikk 2stk. uoriginale for samlet kr. 250,- levert rett i postkassa (fra Hong Kong!). De var til overmål på 800 mAH mot det originale på 720. Har ikke hatt noen problemer med de uorginale. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Du får kjøpt originalbatteriet pluss skinnveske og solid bærereim i en pakke til 299 kr i de fleste fotobutikker Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Du får kjøpt originalbatteriet pluss skinnveske og solid bærereim i en pakke til 299 kr i de fleste fotobutikker 6515786[/snapback] Jeg har kjøpt denne pakka, så jeg trenger bare batteri. Har forsåvidt funnet det jeg trenger. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Enn her da : http://www.adem.no/ De har billige batteriet her også, men jeg kjenner ikke til noe om denne web-shopen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå