Gå til innhold

Synspunkter på "ny" pc...

Anbefalte innlegg

er bare et tidsspørsmål før min laptop tar kvelden, så holder så smått på å sette opp en billig stasjonær pc:

Har så langt skaffa bare hovedkort, fikk tak i et billig brukt et på bruktmarkedet:

MSI K8N Neo2 Platinum

Kabinett med 400w er på tur i posten... samme med 160GB Sata harddisk og en 512mb PC3200 twinmos rambrikke.

enda en ram brikke kommer når jeg har litt penger til overs ;)

Har også en massiv 19" CRT skjerm som får duge til å begynne med, gidder ikke bruke masse på ny flatskjerm.

Trenger CPU m/vifte og Skjermkort... noe mer?

Hvilken CPU anbefaler dere? A64 3200+ eller høyere.. merkbar forskjell på 3200+ og f.eks 3500+ ?

Tips til skjermkort? prisklasse billig siden der er budsjett pc.. spiller ikke så veldig mye men kan være greit å ha noe med litt futt i... har tenkt på et Radeon 9800 Pro.. ser man får tak i dem ganske billig nå.

Andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger CPU m/vifte og Skjermkort... noe mer?

Hvilken CPU anbefaler dere? A64 3200+ eller høyere.. merkbar forskjell på 3200+ og f.eks 3500+ ?

Tips til skjermkort? prisklasse billig siden der er budsjett pc.. spiller ikke så veldig mye men kan være greit å ha noe med litt futt i... har tenkt på et Radeon 9800 Pro.. ser man får tak i dem ganske billig nå.

Andre synspunkter?

6508101[/snapback]

Det er ikke merkbar forskjell på 3200+ og 3500+, men disse er begge to rimelig utdaterte, kjøp 3800+ etter prisreduksjonen til amd (24.07)

Når det gjelder skjermkort så tror jeg det er litt futt i dette, det har en grei pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...