Toonamy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Heisann! Jeg skal investere i en ny mus til den nye laptopen min ( http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10502183 ) Jeg tenkte på trådløs men leste at man må betale godt med penger hvis man skal ha en mus som egner seg til spilling da, pluss at den blir ganske stor. Så jeg går for en med kabel, må kjøpe den på multicom siden det er der jeg kjøper laptopen. Jeg har ikke veldig peiling på muser, så jeg trenger deres hjelp. Dette er siden: http://www.multicom.no/CBC.aspx?q=c:100173;ps:50 De musene er for bærebare, dem har for vanlige pcer også men jeg vet ikke om det er no? Så til saken, jeg skal bare ha noe billig til under 200 lappen men spiller mye. Jeg vet ikke om det er vedlig stor forskjell på de musene siden de alle har kabel. Så hvilken mus burde jeg gå for her? Husk jeg skal bruke den til spilling og vill vel heller ha oppladbar en batteri, hvis ikke noen kommer med noen gode argumenter imot Setter veldig pris på hjelpen og alle svar blir godt motat for jeg vet ikke no! Edit: Jeg så at ingen av de laptop musene hadde knapper til og bla bak og frem i eks internett explorer, mens det var mange i mus avdelingen for vanlige pcer. Hvorfor det? Og foresten hva er forskjelen mellom optisk og laser? Endret 17. juli 2006 av Toonamy Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 logitech mx518 kan vær helt ærlig med deg, du finner ikke en spille mus til 200,- du er heldig vis du finn nokka som er bruk bra til spill... men unasett denne her er billig og en kjæmp mus for spill.... og har en dpi på 1600. og side knapp slik at du kan bla fram og tilbake... koste 200,- mer enn det du var ut etter.... men det er det billigste du kan få på markedet Lenke til kommentar
Toonamy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ok, jeg skjønner. Saken er at jeg vil helst bestille fra multicom ( http://www.multicom.no/CBC.aspx?q=c:100173;ps:50 ) Men jeg vet ikke om jeg burde bestille mus fra avdeligen for bærbare, eller avdelingen for stasjonær? de på bærebare har ike knapper til og bla frem og tilbake. Men jeg vet ikke hvordan det er med tanke på strøm. Men hva burde jeg gå for(under 200, på multicom)? Vet nå at den ikke kommer til og bli noe spess på spilling. Endret 18. juli 2006 av Toonamy Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dette blir litt mer vanskelig, når du har en så lav budsjett... men skal du velge deg en må den ha comfor, siden du vil ikke få muse arm det kan gjør litt vondt... men velg den en fra logitech eller mircosoft, det er litt mer kvalitet i de... hvis du bruke opera så kan du bruk en mus med to knappa til å bla fram og tilbake, ved å holde inn høyre og klikk den venstre, da går du bakover, og motsatt for å gå framover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå