Zaimmer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg fikk bare en liten tanke...Hovedkortet mitt støtter to Skjermkort, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe enda et XFX GeForce 256mb kort (da blir det 2x 256mb kort) eller om jeg skal kjøpe et kort med 512mb? Hva blir best ytelsesmessig? (ikke det at jeg har tenkt til å oppgradere...ikke enda i hvertfall..) Bare lurer litt...heheh Takker for svar! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg fikk bare en liten tanke...Hovedkortet mitt støtter to Skjermkort, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe enda et XFX GeForce 256mb kort (da blir det 2x 256mb kort) eller om jeg skal kjøpe et kort med 512mb? Hva blir best ytelsesmessig? (ikke det at jeg har tenkt til å oppgradere...ikke enda i hvertfall..) Bare lurer litt...heheh Takker for svar! 6507854[/snapback] Les artikkelen under skjermkort. Det er en samletråd med masse opplysninger som er meget brukbar og leservennlig. SLI gir ikke en dobling av antall RAM, dvs: 2*256 MB = 256 MB. Et skjermkort med 512 MB minne vil være bedre, om du har behov, eller råd, til å kjøpe dette. Om du er ute etter en generell ytselsesøkning i forhold til to GPU, er ikke dette tilfelle. Dvs, 2 * 7900GT er IKKE raskere og bedre enn et 1*7900GTX. Som sagt, les samletråden under skjermkortguiden hvor du finner loads av fakta om dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå