Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Jeg har to saker jeg vil ha tilbakemelding på. #1. Signaturen bør ikke brukes som et verktøy når det kommer til personhets. Å henge ut andre personer i signaturen burde være ulovlig, jeg har skrevet en klage til forumetstyret. Får vel skrive en klage på klagen da jeg ikke har fått noen tilbakemelding. #2 Hvorfor har ikke programmeringsdelen av forumet et eget del forum til Lisp? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Når det gjelder punkt 1: ...Vi har mottat din forespørsel og du vil motta svar innen 2-5 arbeidsdager (mandag-fredag) Din forespørsel har fått navnet:.... Saker blir veldig skjeldent liggende over denne behandlingstiden, så det uten tvil raskeste er å bruke rapporteringsfunksjonen. Men nei, personhets er ikke tillatt noe sted. Når det gjelder den saken skal jeg se på den i løpet av kvelden,så du vil få svar per e-post nå i kveld. Når det gjelder punkt 2: Fordi det ikke har vært vist stor interresse for det, viser det seg at det er stor interresse for det blant brukerne kan det greit ordnes Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 En ting er å quote andre brukere, men man trenger kanskje ikke navnet på hvem man quoter. Er nemmelig akkurat like "tidig" uten navnet på brukeren som blir quotet. Ja, men det høres jo bra ut. Jeg vet iallefall om en bruker her på forumet som hadde satt pris på et Lisp forum. Nei, personlig har jeg lyst på et Lisp forum. Hvis du ser her er ikke vanskelig å se at innlegg angående Lisp forekommer ganske så ofte. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det flere personer som kunne tenke seg et Lisp forum? (Vi vil vurdere det ut fra interessen rundt det) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det store grunner til ikke å opprette et forum selv om interessen er liten? Jeg tenker selvsagt på Lisp-forumet som var nevnt her. Det krever jo ingen ekstra ressurser å ha et ekstra forum, så hvorfor ikke, om det så bare kommer ett innlegg i måneden der. Denne tråden er over et år gammel, det vet jeg, men vi kan like gjerne fortsette her. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Slenger meg på her. Jeg hadde også vært interessert i et Lisp-forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg