Tdnoz Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 typiskt.. vinterfeiren er uka etterpå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 typiskt.. vinterfeiren er uka etterpå 6531845[/snapback] Hvor bor du a ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 typiskt.. vinterfeiren er uka etterpå 6531845[/snapback] Hvor bor du a ? 6531892[/snapback] Svolvær, nordland(?) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 typiskt.. vinterfeiren er uka etterpå 6531845[/snapback] Hvor bor du a ? 6531892[/snapback] Svolvær, nordland(?) 6532014[/snapback] Tidlig vinterferie i nord ja.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Tidlig vinterferie i nord ja.. 6532020[/snapback] Samme med Telemark Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Tidlig vinterferie i nord ja.. 6532020[/snapback] Samme med Telemark 6532191[/snapback] Nope det er ikke så tilig vinterferie i Telemark men det er sein høstferie i telemark. En hel uke seienere ... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Lættis, dette er hangaren til Fornebu Indoor Golf Center? Spiller der ofte, jeg. EDIT: Hvor mange billetter er solgt? 6530283[/snapback] Jepp, er golfsenteret ja 42 billetter er solgt, og 4 "fredag - søndag" biletter. Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 er det ikke flere som har kjøpt? ojda ser jeg at dere ikke kommer til å ha lan Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Rolig, det er enda lang tid igjen. Vi startet tross alt billettsalget før vi promoterer lanet. Når vi begynner med det, vil det nok bli solgt litt fler billetter. Håper vi Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg bestilte billet så måtte jeg bekrefte det ved å trykke på en link som jeg fikk pr. epost og det gjorde jeg. Så skedde det ikke noe mer Hva skal jeg gjøre ? 1) Ingen ting fordi det er ikke meningen jeg skal gjøre noe mer 2) Slappe av og vente på en billet i posten med en faktura som jeg brenner med et falsk navn på 3) Andre forslag ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 er ukjent med partyticket, men når jeg har bestilt, må jeg jeg skrive ut billetten, eller hva må jeg..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hvor mange billetter er solgt nå ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hvor mange billetter er solgt nå ? 6543541[/snapback] HW-Lan 2006 ticket 1955 igjen 473 HW-Lan 2006 wednesday-friday ticket 500 igjen 265 HW-Lan 2006 friday-sunday ticket 496 igjen 265 kjøpe en da... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Har noen spørsmål ang. seating o.l. -Crewet, skal de sitte samlet, eller kan de sette seg overalt i hangaren (hvis man har med kompiser o.l.)? -Når kommer seat mapet ut? -Hvor mange billetter er det igjen nå? Og hvordan sjekker man det på Ptn? Kommer ikke til den siden der man ser det;s -Og en person kan bestille flere billetter til venner? Takk. Endret 5. august 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 - jeg antar man kan plassere seg hvr enn man ønsker i hallen, vi har ikke satt noen begrnsninger på dette - seat mappet er det ikke klart når kommer ut enda, men den som er tolmodig venter ikke forgjves - Det er god del igjen enda, så bare å kjøpe inn til deg selv og venner.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 dette er vel ikkje TG? 6515039[/snapback] Dette er _ikke_ TG06 om det skulle være noen tvil dette er Hardware.no - LAN, det blir et lan som overgår alle andre her i norge, TG06 er kanskje mer populært, men etter dere får vite bare noe av den informasjonen jeg sitter på blir det bikjekamp om billetene til lan-et Det blir helt rått å bare være tilstede og oppleve dette lan-et som vil endre hva deres standard er på LAN. Premiene blir mye fetere enn de man ser på TG, store pengepremier o.l Arrangementene blir vanvittige, det er så mye jeg skulle fortalt, men grunnet uheldige ulemper så kan jeg ikke si noe mer enn at det vil være noe du angrer på i gode tider fremover. Dette blir et dataparty uten like, HW-LAN 06 - be there or be a rectangulear thing Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Ok nå lurer jeg på en ting. Har jeg bestilt biletten ? Jeg laget en bruker konto eller hva det heter på partyticket som jeg aldri har brukt før ... Eter at jeg hadde bestilt så måtte jeg trykke på en link på en mail de skulle sende meg og det gjorde jeg, men etter det så skjedde det ikke en dæm shit så har jeg bestilt en bilett eller må jeg gjøre det omigjen eller hva skal jeg gjøre ? Også en ting til, skal ha med meg en venn og hajn har ikke bestilt bilett ennå, men han kan vel fremdeles sitte med meg ? Og blir det mulighet til å resvere en eller to plasser når det kommer et site kart ? Det burdte gå ann da ellers kan det hende at noen som er i en litt større gruppe ikke får sitte ved verandre ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Nobody out there Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Dette må du nesten ta kontakt med Ueland for, han har oversikt og tilgang til partyticket Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Joda, vi er her The Ghost: Jeg kan herved garantere deg at du får plass Skulle det være noen problemer ta direkte kontakt med meg.Du kan herved stille opp med PC på HW LAN og si at du er lovet plass Jeg bare observerer at det er noe krøll med partyticket, og håper det er enkelte tilfeller. Uansett at dette løses via "normale" kanaler. Når det er en avgift på biletten bør dette inkludere en support og service til brukere... Edit: Dersom dere har problemer med bilettbestilling, fortsett å gi beskjed, helst ved å poste her. Edit2: Vi har justert ned antallet plasser noe pga vi har reservert plasser for 500 deltakere som ikke skal gjennom det vanlige bilettsystemet. Hvorvidt disse havner inn i bilettsystemet senere er enda åpent. Vi må holde av plasser til workshops, underholdningsstands m.m. Endret 11. august 2006 av CWH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg