hitokiri Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 HP har utviklet en minnebrikke som er så liten at du kan feste den til et riskorn, men som har nok lagringsplass til å lagre både bilder og video. Les mer Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sykt kult! Hørte jeg noen si Fremtidens avis = HP minnebrukke + ePaper eller hva heter? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke helt om jeg skjønte dette, men tøft var det hvertfall Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 en kan rett og slett si at dem har laget rfid, bare bedre men jeg tror nok helst fremtidens avis blir en wifi/bluetooth enhet og epaper med push løsning. på den måten kan du få overført den ferskeste "utgaven" nå du enten er innenfor en wifi sone eller bruker mobilen til å koble til nettet. tror helst denne vil bli brukt i reklamesammenheng for selve kjøpet kan mer og mer gjøres direkte over nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg