Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre med 2000 kr?

Fattigutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-17 23:15, skrev Jannis-15:

sier bare en ting: (se sig)

jeg har kamerater som sitter med sine 1,2Ghz duron CPU'er, DDR PC2100 og GF3 Ti kort, og _de_ klarer å kjøre NFS HP2 flytende i 1024*768, mens det fremdeles hakker hos meg i 800*600!

så ja, DDR har MYE å si!

NFS HP2 Som i need for speed: HP 2? Det som ikke har kommet på annet enn PS2 og xbox, som det ikke finns emulatorer til?

:roll:

Lenke til kommentar

Laster ned NFS6 nå. Visste at det kom til data og demoen har jeg på PS2, men XboX hadde jeg ikke hørt noe om at det skulle komme... Ikke akkuratt en overaskelse at det kommer på Xbox da, EA games pleier jo alltid å gi ut titlene sine på mange platt former (for å tjene penger), uannsett så har jeg prøvd det på PS2 (demo), ***** fett!!!!!!!!!!

Egentlig alltid vært et kjempebra spill, men etter NFS4 Road Challenge har det gått mer og mer over til å prøve å være et realistisk spill som etter min mening ødelegger litt for det spillet det er, nemlig et fartsfylt arcade racingspill. Så hvis folk vill ha realistiske spill så kjøp Gran Turismo, men håper for guds skyld at NFS beholder den "stilen" de nå har funnet tilbake til.

Laster ned demoen til data nå. Har ganske høye forventninger i forhold til PS2 versjonen når det gjelder grafikk.

Gleder meg som en liten drittunge! Skal garantert ha dette på utgivelses-datoen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 18:58, skrev venomzorg:

jeg og en kompis testa det med ramen.

han hadde tbird 1.113 og jeg hadde xp1600.

jeg hadde 256DDR og han hadde 256SD, vi tok tiden på hvor lenge det tok og starte et cs geim, jeg husker ikke tidene men min pc var over dobbelt så rask.

ddr>>>>>>sd

Ja og en tbird 1.133 er like rask som en xp1600 og et ddr hovedkort er sikkert mer optimalisert enn det gamle han hadde, også har du kanskje raskere hardisk og blablabla:) I praksis er det vel ikke snakk om noe mer enn en 8-9% merkbar ytelses forskjell på et identisk system, mer om man driver mye med ramintensive applikasjoner eller kjører ramdrives men men:)

Lenke til kommentar

Kan anbefale: SDRAM PC133 256MB 7-7,5ns

- Minne 168-P 3.3V (Passer ikke til BX) På lager:

100+ 319,- 295,-

OG

MSI AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR DVI

- G4TI4200-TD64, Tv-Out, Retail På lager: 50-99 1,595,- 1,475

Paa komplett blir tilsamen 1770kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...