Gå til innhold

hvilke av disse systemene får jeg mest for pengene

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal oppgradere pc nå og lurer fælt på hva jeg skal gjøre. Jeg har satt opp ett amd2 oppsett og ett core2 oppsett:

core2

am2

Det jeg også lurer på er om jeg skal kjøpe et billigere skjermkort og oppgradere til DX10 når det kommer?

Pc`en skal brukes til spilling, video/foto redigering og programering i vs2005

Hvis det er noen komponenter her som bør byttes ut så tar jeg imot råd på det også med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen bra tips på noen billige dx9 kort som kan dra spill som oblivion da?

Jeg lurer også på de forskjellige ramtypene jeg har valgt. Den ene er cl4 og den andre cl5. Men så har den ene 667mhz mens den andre 800mhz

1. 800mhz og cl5 : 2400,- kingston

2. 667mhz og cl4 : 1600,- geil

Er kingston rammen verdt den ekstra prisen til de systemene som jeg har satt opp over?

Endret av DaEarl
Lenke til kommentar

Conroene skal komme på markedet fra den 27., og da skal AMD ha dumpet prisene, så da får du nok en X2 4600+ til den prisen.

Jeg ville kjøpt et kraftig skjermkort nå. Hvis du skal utsette det så finner du hele tiden noe nytt som du skal vente på som blir bedre. DirectX 10 innebærer ikke så store nyheter at det er verdt å vente på etter min mening. Det er tydeligvis helt overdrevet her på forumet, men det er utrolig lite konkret.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar så langt. Tror jeg venter til den 27. og ser hvordan prisene ser ut da. Men jeg tipper jeg kommer til å gå for conroe pc`en. Det ser virkelig bra ut. Men jeg er skikkelig i tvil på rammen...

Jeg spør igjen angående rammen. :

1. 800mhz og cl5 : 2400,- kingston

2. 667mhz og cl4 : 1600,- geil

Det er en ganske stiv forskjell i prisen på de to og jeg lurer på om det virkelig er verdt kronasjene i de systemene som er satt opp over...(første posten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...