LuciferLynx Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Går dette ann UTEN å sende inn tlf no sted eller å betale haugevis? Evnt å bare få vekk Entry funksjonen i MER knappen liksom?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er litt usikker på hva du definerer som haugevis, men jeg mener GSM-teknikk gjør det for 300-400kroner, men det er vel å regne som haugevis? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Du kan kjøpe en TMS kabel + 1 credit til DaVinci eller TotalMultiServer for litt under 300 kr. på qxl.no eller liknende steder... da har du kabelen og kan gjøre det på stort sett alle Sony Ericsson-telefoner nå og senere og senere betaler du kun for credits. (1 credit = 1 unlock = ca. 70 kr) Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 ja, det er haugevis.. Jeg vil ha ting gjort gratis hehe. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ren funksjonemessig er det lite vits i å fjerne den Entryknappen på W810. Du får bare en "Meny" knapp da, som har samme funksjon som et trykk (i midten) på "joypadden". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ren funksjonemessig er det lite vits i å fjerne den Entryknappen på W810. Du får bare en "Meny" knapp da, som har samme funksjon som et trykk (i midten) på "joypadden". 6510221[/snapback] Den er faktisk utrolig savnet akkurat den menyknappen, jeg hater entry-tingen på min egen mobil. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ren funksjonemessig er det lite vits i å fjerne den Entryknappen på W810. Du får bare en "Meny" knapp da, som har samme funksjon som et trykk (i midten) på "joypadden". 6510221[/snapback] Den er faktisk utrolig savnet akkurat den menyknappen, jeg hater entry-tingen på min egen mobil. 6510877[/snapback] Enig.... Mest fordi jeg var vant med å bruke den knappen på W800'n min da joystick'n der var "kuk". Nå havner jeg rett på nett da jeg gjør den feilen... Lenke til kommentar
gollum^ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ikke for å være sær men det er samme problemet med Netcom i (vet ikke hvordan det er på Telenor da?) tillegg har det det problemet at du ikke kan forandre ikoner i menyene pga at den har netcom software. Så hadde vært utrolig greit å få fjernet netcom dritten for de menyene som man egentlig kan bytte til er drittkule. Lenke til kommentar
gollum^ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Men er det ikke mulig å bruke den medfølgede kabelen til W810i å bare laste ned noe software en plass? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Har lastet ned ny software, men det kommer ikke frem noe annet uansett. Men, nå har ikke jeg sånn kjempe peil på dette da. Sendte mail til Telenor istad der jeg TYDELIG uttykte min mening om Entry og om det er mulig å fjerne dette siden det går på bekostning av andre funksjoner på telefonen, så da gjenstår det vel bare å se hva de sier for noe da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå