Gå til innhold

Bilen min kan puste kaldere luft (FMIC)

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey... Smak og behag, noen liker japser, andre liker volvo og am-car fra 70-tallet...

IOM at du kaller felga mine for "Foran hjulene", og spesifiserer forhjulene selv om alle felgene er like... Så sier det litt om hvor mye du har satt deg inn i biler, så jeg bryr meg ikke så mye.

Dessuten er det org-16"felger fra 1990 som jeg selv ikke er no fan av.

Endret av Ezo
Lenke til kommentar

Slapp av... tar ikke nær av det, iom at jeg hater de felgene selv, og har kantkjørt dem i hat. Dessuten ser den helt jævlig ut uten fanger...

Men FYI, en utalt regel innenfor bilmiljø, aldri si til noen at bilen dems er stygg med mindre den er bygd for å se jævlig ut eller om de er klar over det. Med mindre du er ute etter bråk da...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

With all offence, bilen er vel noe av det hesligste jeg har sett. Ser ut som haien i haisommer1 har tygd på den og spyttet ut restene sånn noenlunde strukturert. Jeg hadde ikke turt å kjøre rundt med en sånn. Skrot den!

:!:

Lenke til kommentar

Er nok ikke mye forskjell i ytelse... Vil strengt tatt tippe 20hk mer, men da snakker vi 320hk... merker ikke dritt, men betyr jo at jeg kan leke litt med turbotrykket.

Får på JWT pop-filter i morra, noe som betyr ytterligere 15-20hk mer, da begynner vi å nærme oss 350! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...