Gå til innhold

Den store kampsport tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod :p men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det ;)

Lenke til kommentar
hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod :p men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det ;)

Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme.

Lenke til kommentar
hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod :p men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det ;)

Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme.

 

morsom du.

Lenke til kommentar
hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod :p men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det ;)

Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme.

 

morsom du.

Er enig med deg at litt bank bare er sunt, men ikke hodet. Hjernecellene bør få være i fred, de kommer nemmelig aldri tilbake hvis de blir leiseg eller skadet

Lenke til kommentar
Gått på kickboxing siden januar nå. Elsker det.

 

Lørdag & Søndag er det Norgescup i Kickboxing her i Tromsø. Blir stort.

Jeg er da med i crewet og skal være å ta inngangsbilletter og være i kiosken. :wee:

 

 

 

Noen andre som skal dit? :)

 

Nei, men jeg var på NM i boksing på søndag;P varte fra fredag til søndag ;)

Lenke til kommentar

Var med på en BJJ basic trening i dag. Pokker det var gøy. Trener til vanlig jujitsu, men var jo utrolig kult og nesten bare jobbe på bakken å lære mange nye teknikker. Bruker jo søren meg alle musklene, kjenner det over alt ;)

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Yay i dag graderte jeg meg til 8. gup (Taekwon-do) og fikk gult belte :D

 

 

Gratulerer!

 

Gikk opp til 1.gup-2 for et par uker siden jeg. Helt sykt hvor sliten man blir på to mønster faktisk!

 

Noen som skal på TKD-leiren i surnadal i sommer da?

Nei, men jeg skal på ITF - NTF leiren på Hamar : D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisann! Jeg har lyst til å begynne med Krav Maga i Trondheim. Jeg fant ei side, http://www.freewebs.com/kravmaga-trondheim/, men der står det "Treningstider høsten 2005", så ser ut som om det er rimelig dødt på siden i alle fall. Noen som vet om klubben fins enda, eller om andre klubber i Trondheim de trener Krav Maga?

 

EDIT: Har nå fått mail fra instruktøren i klubben, og han forsikret meg om at det bare var en skrivefeil, så da begynner jeg med Krav Maga til høsten :)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...