PureChaos Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Men det trekkes fram i boksing fordi det er der treffprosenten mot hodet er høyest. Lenke til kommentar
Boxer904 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme. Lenke til kommentar
Boxer904 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme. morsom du. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe, tja man blir ikke direkte dum. det er jo for det meste proffboksing du blir mest utsatt for farlige slag. her i norge har vi jo bare amatørboksing. men har selv kjent at det kan gå hardt for seg iblant. bare i går når vi drev å sparret "rolig" så endte det med en liten blåveis og neseblod men selv syns eg det kan være litt "sunt" å få litt bank på trening. man blir jo nesten litt tøffere av det Jepp sunt å skade hodet, pleier daglig å dunke hodet inn i murveggen hjemme. morsom du. Er enig med deg at litt bank bare er sunt, men ikke hodet. Hjernecellene bør få være i fred, de kommer nemmelig aldri tilbake hvis de blir leiseg eller skadet Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Yay i dag graderte jeg meg til 8. gup (Taekwon-do) og fikk gult belte Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Gått på kickboxing siden januar nå. Elsker det. Lørdag & Søndag er det Norgescup i Kickboxing her i Tromsø. Blir stort. Jeg er da med i crewet og skal være å ta inngangsbilletter og være i kiosken. Noen andre som skal dit? Endret 8. mars 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Boxer904 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gått på kickboxing siden januar nå. Elsker det. Lørdag & Søndag er det Norgescup i Kickboxing her i Tromsø. Blir stort. Jeg er da med i crewet og skal være å ta inngangsbilletter og være i kiosken. Noen andre som skal dit? Nei, men jeg var på NM i boksing på søndag;P varte fra fredag til søndag Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, men jeg var på NM i boksing på søndag;P varte fra fredag til søndag Tøft. Deltok eller så på? Lenke til kommentar
Boxer904 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nei, men jeg var på NM i boksing på søndag;P varte fra fredag til søndag Tøft. Deltok eller så på? Bare så på Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bare så på Aha. Mener det er viktig å se ekte kamper i den kampsporten man utøver. Kan lære mye, og bli kvitt eventuelle tanker man har om sporten som er feil. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Var med på en BJJ basic trening i dag. Pokker det var gøy. Trener til vanlig jujitsu, men var jo utrolig kult og nesten bare jobbe på bakken å lære mange nye teknikker. Bruker jo søren meg alle musklene, kjenner det over alt Endret 15. mars 2008 av siindre Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Yay i dag graderte jeg meg til 8. gup (Taekwon-do) og fikk gult belte Gratulerer! Gikk opp til 1.gup-2 for et par uker siden jeg. Helt sykt hvor sliten man blir på to mønster faktisk! Noen som skal på TKD-leiren i surnadal i sommer da? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Yay i dag graderte jeg meg til 8. gup (Taekwon-do) og fikk gult belte Gratulerer! Gikk opp til 1.gup-2 for et par uker siden jeg. Helt sykt hvor sliten man blir på to mønster faktisk! Noen som skal på TKD-leiren i surnadal i sommer da? Nei, men jeg skal på ITF - NTF leiren på Hamar : D Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Heisann! Jeg har lyst til å begynne med Krav Maga i Trondheim. Jeg fant ei side, http://www.freewebs.com/kravmaga-trondheim/, men der står det "Treningstider høsten 2005", så ser ut som om det er rimelig dødt på siden i alle fall. Noen som vet om klubben fins enda, eller om andre klubber i Trondheim de trener Krav Maga? EDIT: Har nå fått mail fra instruktøren i klubben, og han forsikret meg om at det bare var en skrivefeil, så da begynner jeg med Krav Maga til høsten Endret 13. april 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Flere enn meg som følger med på Fight Quest på discovery? Det er kult egentlig. Temmelig ekstrem sport de fikk se i går. De er nødt til å bli ganske flinke utøvere etterhvert, hvis de klarer å kombinere alt de lærer. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare sett på Eskrima-episoden, men det var rimelig bra. Likte merket han ene fikk etter første sparring med stokker Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Mulig jeg har spurt før, men jeg spør igjen. Noen som skal på Taekwon-Do-leiren i Surnadal her? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Heisann Trener Shorin Ryu Karate... Har 1.Kyu, altså brunt belte Noen fler her som trener karate? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg trener karate... 3.Kyu i Kyokushinkai Karate. Har håp om å få tid til å ta 2.kyu til sommeren nå. Har drevet på i 7 år, men ikke orket å jage belter...men nå begynner det nesten å bli på tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå