John-Abruzzi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hallo, jeg går på jujutsu, det er ganske gøy....har gult belte. 6596767[/snapback] Hvor trener du jujutsu? Vurderer å begynne på det til høsten selv, her. 6599228[/snapback] jeg trener ju jutsu i haugesund...... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, bare jeg som synes alle disse kampsportene er merkelige? Bujinkan Budo Taijutsu? wtf? Bujinkan Budo Taijutsu er ingen sport, ingen heroisme, men et system for personlig utvikling med nesten tusen års erfaring. Hvor komplisert skal det gjøres å banke opp en stakkar? Personlig trener jeg kickboxing Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Er jo ikke akkurat alle kampsporter/kampkunster som er lagd for å banke opp andre som du så fint sier det. Håper virkelig ikke at det er derfor du trener kickboxing. Endret 3. august 2006 av PureChaos Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jeg driver med ntn taekwon-do...har grønt belte Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva synes dere om knusing av planker ol. med bein og armer? Jeg personlig synes dette er litt unødvendig. Ser dog "ganske" stiligt ut. Har aldri prøvd skikkelig dette, da det er tilnermet ingenting av det i Shotokan. Men kanskje det har noen nytte i kamp? Jeg har ingen anelse. Kom med formeninger/Synspunkter! 6551394[/snapback] Du har ingen nytta av knusing i kamp, men det er en veldig fin måte å få demonstrert kraft i teknikk. Egner seg veldig bra på oppvisning. Har trent kamsport i over 10 år. Men taekwondo mesteparten av de årene. 1. dan 1 er min grad og er underlagt ITF via www.ntkd.no i norge. Knust planker og takstein flere ganger. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har drevet med kampsport i en del år. Grønt i Judo Grønt i Shotokan Karate (5. KUY) Blått i GTF Taekwon do Oransje i Ju Jitsu 1 år med millitær nærkamp Begynner på BJJ nå til høsten, og mest sansynlig også Muy Thai for å få det beste fra to verdener. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har trent Take Kwon Do i nesten to år snart. Noen andre her som trener i hoksund? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jeg driver med ntn taekwon-do...har grønt belte 6609220[/snapback] me 2^^ . skal få blått snart :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 lykke til med gradering da Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noen som vet om det er for sent å starte på boxing/kickboxing? Er født i 91 har ikke verdens største muskler men har begynt på et treningsoppleg som vil gi meg store muskler. har alltid syntes å slå er morro og liker å ta imot slag, og av en eller annen grund så liker jeg å ta imot smerte. Tenkte at trening og boxing var en bra mix. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noen som vet om det er for sent å starte på boxing/kickboxing? Er født i 91 har ikke verdens største muskler men har begynt på et treningsoppleg som vil gi meg store muskler. har alltid syntes å slå er morro og liker å ta imot slag, og av en eller annen grund så liker jeg å ta imot smerte. Tenkte at trening og boxing var en bra mix. 6666260[/snapback] Aldri for sent å starte. Bare å kjøre på. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 På treningen hos oss er flere av lavbeltene over 40år, så som sagt, aldri for sent. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som vet om høyt spark mot hodet i kickboksing er lov? Skal prøve det på Mandag og Torsdag (Gratis trening). Og så begynne på det vis jeg liker det , så må vite litt regler sån at jeg ikke driter meg helt ut. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som vet om høyt spark mot hodet i kickboksing er lov? Skal prøve det på Mandag og Torsdag (Gratis trening). Og så begynne på det vis jeg liker det , så må vite litt regler sån at jeg ikke driter meg helt ut. 6681604[/snapback] Er lov med spark i hodet ja . Er vel mest normalt å bruke rundspark mot hodet, er i hvert fall det jeg har sett blitt brukt . Om det er første trening så er det vel ikke vanlig å begynne med sparring med en gang?! Btw, ikke spark under beltestedet da . Men det er lov å feks. "skyve" beinet til motstanderen. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som vet om høyt spark mot hodet i kickboksing er lov? Skal prøve det på Mandag og Torsdag (Gratis trening). Og så begynne på det vis jeg liker det , så må vite litt regler sån at jeg ikke driter meg helt ut. 6681604[/snapback] Er vel ikke så viktig å kunne så mye regler før du begynner. Reglene får du god greie på før dere begynner å sparrre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 lykke til med gradering da 6665103[/snapback] jo takk du . er ikke så lenge til nuh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg gikk på karate for en stund tilbake. Greit nok det. Endte med at jeg sluttet til fordel for badminton. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) I dag begynnte jeg på kickboxing Har aldri prøvd noe så morro i mitt liv, var dritmoro Var en del mere jenter enn gutter Eneste jeg var litt skeptisk på var at man blir utestengt hvis man bruker kickboxing i fight uttafor klubben. Hva skal man gjøre hvis en fyr klikker helt på deg å slår deg? Bare stå å ta imot slag? Sorry for mange smiley ^^ Endret 22. august 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Eneste jeg var litt skeptisk på var at man blir utestengt hvis man bruker kickboxing i fight uttafor klubben. Hva skal man gjøre hvis en fyr klikker helt på deg å slår deg? Bare stå å ta imot slag? 6725039[/snapback] Det finnes unntak... Hvis du slår en fyr riktig vil han alldri kunne sladre på at du slo + at han kommer til å bli stor-forbruker av Toro-Tomatsuppe og sugerør. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe Ja så lenge han ikke kan snakke gjør det vel ikke noe De slagene jeg lære var veldig effektive og må være vondt å bli slått med det slaget. Var veldig effektivt og sjappe slag/spark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå