PureChaos Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvor mange treninger ser du for deg i de forskjellige kampsportene i uka da? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er sikkert for mange, ender opp med trening hver dag hvis jeg er supermann. Her er et av tidsskjemaene: Mandag Capoeira 18:30 - 19:30 Tirsdag BJJ 17:30 - 19:00 Onsdag Boksing 16:30 - 18:00 Torsdag BJJ 17:30 - 19:00 Fredag Kung Fu TOA 16:00 - 18:00 Lørdag(?)Capoeira 13:30 - 15:00 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Thrusthamster: Hvis jeg hadde vært deg ville jeg tatt prøvetimer i hver kamsport og funnet de to jeg liker best. Også fokusert på disse. Det er utrolig mye du skal lære deg, og det kreves også at du øver hjemme. Jeg vil iallefall anbefale boksing. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er sikkert for mange, ender opp med trening hver dag hvis jeg er supermann. Her er et av tidsskjemaene: Mandag Capoeira 18:30 - 19:30 Tirsdag BJJ 17:30 - 19:00 Onsdag Boksing 16:30 - 18:00 Torsdag BJJ 17:30 - 19:00 Fredag Kung Fu TOA 16:00 - 18:00 Lørdag(?)Capoeira 13:30 - 15:00 8554076[/snapback] Du kommer til å blande sammen ting du har lært , ikke bli så veldig flink i noen av dem og over trent Velg heller to stykker som passer i tider og hva du synes er gøy og fokuser på disse , samtidig er det lurt og kjøre litt styrketrening og kondis trening Lenke til kommentar
SteffenG Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du vil komme til å brenne deg ut. Som ble sagt; prøv heller hver av dem og snakk med folk. Det kommer også ann på hvordan miljøet er. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, det er det jeg har skjønt at jeg må gjøre, bare hadde et lite håp om at det kunne gå. Jeg trener to ganger hver dag nå (bortsett fra helger), har ikke noen problemer med det, men veit ikke hvor harde treningene er på de forskjellige kampsportene der. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Treningsmessig, hvis det er kun de treningene de har så blir det nok ikke for mye. Problemet ligger vel heller i det å mestre kampsportene/kunstene ordentlig, for det er mye å lære seg i de forskjellige, så det kan være veldig vanskelig med fire så forskjellige kampsporter. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som veit om noen steder der det er BJJ i Oslo som ikke er Frontline Academy? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er vel noe som heter Holmlia BJJ eller noe lignende. Her fant jeg link: http://www.holmliabjj.com/ Endret 9. mai 2007 av PureChaos Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som har noen gode kombinasjons teknikker og bruke i kamp i karate?(helst shorinryu stilen) Max 4 etter hverandre. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har nettop vært på systema trening med en kompis. Og jeg må si at jeg ble positivt overraska. Ble litt grapling og en del teknikker, men fikk lært mye på de 2,5 timene vi trente Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis det er en fyr som har lyst til å begynne på en kampsort fordi han har - lyst til å banke noen - redd for å bli banka - gjør det for morroskyld hvor langt vill den personen komme, og hvor god vill den personen bli, hvis personen har sånna stilinger? De kan ikke komme langt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 laffe, Man kan komme langt med alle de innstillingene du nevner. Så lenge personen er villig for å jobbe hardt for å nå målet. Er redd virkeligheten ikke er som på Karate Kid o.l, gitt. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har noen gode kombinasjons teknikker og bruke i kamp i karate?(helst shorinryu stilen) Max 4 etter hverandre. 8751867[/snapback] Driver med ITF RKD så jeg veit ikke helt hvordan det jeg sier faller naturlig inn på deg...? Om vi "sloss" på samme måten har jeg ingen aning om En ting du må huske på er det at når du først kommer i en kamp så skal du ikke tenkte på comboer. Lær deg hvordan det er best for deg og angripe i forhold til det han gjør eller sånn han står.. Men et tips som jeg brukte litt før jeg dro på Østlands mesterskap er og titte litt på youtube... Søk på Tomaz Barada. Det er god inspirasjon! Jeg vant gull under mesterskapet for og si det slik Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gratiss skal sjekke inspirasjonen din ja Vant bronse på forigge mesterskap , 18 stykker i min klasse , jeg var gul belte og møtte kun lilla , brun og blå belter :S Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Koster det å gå på Krav Maga i Tr.Heim? EDIT: Må man være 18 år for å begynne på Krav Maga? Endret 5. juni 2007 av laserskriver Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gratiss skal sjekke inspirasjonen din ja Vant bronse på forigge mesterskap , 18 stykker i min klasse , jeg var gul belte og møtte kun lilla , brun og blå belter :S 8787506[/snapback] Bra det da! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er det noen aldesgrense for å gå på Krav Maga? Har hørt rykter om det. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er ikke helt sikker men tror det er 16 årsgrense for Krav Maga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå