Gå til innhold

Den store kampsport tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Det er defor meg skrev det i parentes, men de sa faktisk på Discovey " 5 ganger verdensmester i kampsport", dere for tolke den selv! :p

 

Men uansett hvorda du vrir og vender på det, er Matt Mullins veldig dyktig.

7885080[/snapback]

 

Hva har han å vise til da..?

 

Fedor er veldig dyktig.

7885163[/snapback]

 

Vil faktisk tørre å påstå at han er verdens dyktigste.

Lenke til kommentar

Dette er en del av hva Matt Mullins har oppnådd:

Martial Arts Career Highlight Wins (full list available on request)

5 Time World Kickboxing/ Karate World Champion

2000 Forms Gold Medallist USA

2000 Weapons Gold Medallist USA

1999 Forms Gold Medallist Germany

1998 Forms Gold Medallist Canada

1997 Forms Gold Medallist Ireland

 

6 Time NASKA National Champion  (North American Karate Association)

1996 Forms Overall Champion

1996 Weapons Overall Champion

1995 Fighting Overall Champion

1996 Forms Overall Champion

1996 Weapons Overall Champion

1995 Fighting Overall Champion

 

5 Time AKA National Champion (American Karate Association)

1998 Fighting Overall Champion

1997 Weapons Overall Champion

1996 Forms Overall Champion

1996 Weapons Overall Champion

1996 Fighting Overall Champion

 

Kilde Matt Mullins.com :)

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Ja.. Forms.. og forms med weapons.. og poeng-karate-kamp i en gitt vektklasse..

 

Han hadde blitt spist LEVENDE av crocop eller fedor.

7885295[/snapback]

 

 

Det er godt mulig. Men han har også sin egen stil, som er veldig aggressiv, med mye akrobatikk og våpen.

Jeg har ikke sagt at han knuser denne fedor, jeg bare spurte om noen visste hvem han var, fordi han er trossalt ganske flink ;)

Lenke til kommentar
Ja.. Forms.. og forms med weapons.. og poeng-karate-kamp i en gitt vektklasse..

 

Han hadde blitt spist LEVENDE av crocop eller fedor.

7885295[/snapback]

 

 

Det er godt mulig. Men han har også sin egen stil, som er veldig aggressiv, med mye akrobatikk og våpen.

Jeg har ikke sagt at han knuser denne fedor, jeg bare spurte om noen visste hvem han var, fordi han er trossalt ganske flink ;)

7885378[/snapback]

 

Flink til HVA er spørsmålet... turn? joda, mulig.. kamp? nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Han er nok flink til å banke opp luft ja. Det er det de gjør i Mønster, ser for seg en motstander.

 

Mekka to wallpapers btw, vad tycks? :) (for de som lurer: Fedor er han øverst i midten, Crocop nederst i midten, og Mark Hunt nederst til høyre. Dette er MMA folk i toppsjiktet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Han er nok flink til å banke opp luft ja. Det er det de gjør i Mønster, ser for seg en motstander.

 

Mekka to wallpapers btw, vad tycks? :) (for de som lurer: Fedor er han øverst i midten, Crocop nederst i midten, og Mark Hunt nederst til høyre. Dette er MMA folk i toppsjiktet.)

 

 

 

post-55438-1170783481_thumb.jpg

 

post-55438-1170783496_thumb.jpg

 

Vet at de har endel feil, men de er ikke helt ferdig enda ;)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Tror kanskje vi har litt forskjellige tanker når det gjelder kampsport.

Tviler ikke på at noen av de monstrene på bildene over her klarer å banke Matt Mullins. Meg jeg syntes den typen kampsport er helt smakløst, det finnes ikke stilig syntes jeg. Den kunsten Matt Mullins driver med er da mye mer teknisk, stilig og ikke minst elegant å se på?

 

Det var også en test med på det programmet på discovery, som testet Mullins og noen andre i hvor hardt de sparket rundspark og sidespark, det var faktisk ganske skremmende.

 

Jeg ville heller møtt på en av de på bildene over her i en mørk gate, enn en "ond Matt Mullins lignende" person. Sånne oppbanka MMA folk er sikkert ikke spesielt skarpe etter uttallige slag og spark i trynet , og er sikkert trege til fots pga altfor stor kropp :p

Lenke til kommentar
Jeg ville heller møtt på en av de på bildene over her i en mørk gate, enn en "ond Matt Mullins lignende" person. Sånne oppbanka MMA folk er sikkert ikke spesielt skarpe etter uttallige slag og spark i trynet , og er sikkert trege til fots pga altfor stor kropp :p

7885717[/snapback]

 

Da har jeg bare en ting å si. Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Du vil heller møte en av de råeste slosskjempene vi har i mørket, enn en "balettdanser" ?

 

Se litt MMA før du uttaler deg noe videre for din egen skyld så du ikke dummer deg ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Tror kanskje vi har litt forskjellige tanker når det gjelder kampsport.

Tviler ikke på at noen av de monstrene på bildene over her klarer å banke Matt Mullins. Meg jeg syntes den typen kampsport er helt smakløst, det finnes ikke stilig syntes jeg.  Den kunsten Matt Mullins driver med er da mye mer teknisk, stilig og ikke minst elegant å se på?

 

Det var også en test med på det programmet på discovery, som testet Mullins og noen andre i hvor hardt de sparket rundspark og sidespark, det var faktisk ganske skremmende.

 

Jeg ville heller møtt på en av de på bildene over her i en mørk gate, enn en "ond Matt Mullins lignende" person. Sånne oppbanka MMA folk er sikkert ikke spesielt skarpe etter uttallige slag og spark i trynet , og er sikkert trege til fots pga altfor stor kropp :p

7885717[/snapback]

 

Nå har du misforstått noe helt jævlig her... MMA er SINNSYKT teknisk. Jeg vil faktisk tørre å påstå at det er mer teknisk en diverse kampsporter hvor man trener på å treffe en fiktiv motstander. Trege til fots? Skal si deg en ting jeg, stor kropp betyr ikke det samme som treghet. Har du sett verdensmesterne på 100m sprint? De er SVÆR, faktisk større en flesteparten av MMA utøverne.

Lenke til kommentar
Tror kanskje vi har litt forskjellige tanker når det gjelder kampsport.

Tviler ikke på at noen av de monstrene på bildene over her klarer å banke Matt Mullins. Meg jeg syntes den typen kampsport er helt smakløst, det finnes ikke stilig syntes jeg.  Den kunsten Matt Mullins driver med er da mye mer teknisk, stilig og ikke minst elegant å se på?

 

Det var også en test med på det programmet på discovery, som testet Mullins og noen andre i hvor hardt de sparket rundspark og sidespark, det var faktisk ganske skremmende.

 

Jeg ville heller møtt på en av de på bildene over her i en mørk gate, enn en "ond Matt Mullins lignende" person. Sånne oppbanka MMA folk er sikkert ikke spesielt skarpe etter uttallige slag og spark i trynet , og er sikkert trege til fots pga altfor stor kropp :p

7885717[/snapback]

 

 

Stilig faktisk..

 

 

FUNCTION OVER FORM ffs.. Hvordan det ser ut har INGENTING å si.. Matt Mullins hadde knapt nok klart å gi meg en skramme, Fedor hadde kjørt over meg som en trailer. Du har åpenbart INGEN peiling og burde finne en annen hobby.

 

Hvorvidt noe er stilig og elegant er fullstendig irrelevant når det gjelder effektivitet.. liker du dans, turn, mønster, rytmisk sportsgymnastikk.. vel, fint for deg.

Lenke til kommentar

Nå starta vel ikke Martin-sama med å si at Matt Mullins var en fighter, men at han var dyktig. Og som dere alle vet er kampsport, som benyttes om alt av kampsport, kampkunst og selvforsvarssystemer, veldig mye forskjellig. Det er vel ikke nødvendig å trekke inn MMA i alt bare man sier at en person er dyktig. Hvis jeg sier at Sugino Yukihiro sensei er dyktig, så er det poengløst å si at Fedor ville banke han i nevekamp, når Sugino Yukihiro sensei trener med katana og er dyktig der.

Lenke til kommentar
Nå starta vel ikke Martin-sama med å si at Matt Mullins var en fighter, men at han var dyktig. Og som dere alle vet er kampsport, som benyttes om alt av kampsport, kampkunst og selvforsvarssystemer, veldig mye forskjellig. Det er vel ikke nødvendig å trekke inn MMA i alt bare man sier at en person er dyktig. Hvis jeg sier at Sugino Yukihiro sensei er dyktig, så er det poengløst å si at Fedor ville banke han i nevekamp, når Sugino Yukihiro sensei trener med katana og er dyktig der.

 

likevel da... se på det tullet her! han er ikke dyktig, han kan jo ikke holde føttene sine riktig engang. Dere bør forresten se på galleriet på siden, det er totalt latterlig. Jeg syns egentlig at det er imponerende at det går ann å være så brutalt ræva og vinne så mye :nei:

 

DemoShoot02.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Ingen tvil om at Matt Mullins er sinnsykt dyktig. Grunnen til jeg med en gang tenkte "slossing" var når han nevnte å møte en av de i en mørk bakgate. Pleier ikke møtes der for å "danse" liksom.

 

Men nok om det. Ikke noe å krangle om :)

 

Dette er hvordan en skikkelig "fighter" ser ut.

 

Fedor

7885961[/snapback]

 

Faen hvor jeg elsker den mannen :love:

 

Han som ble whoppa 2:39 ut i filmen er verdensmester i K1 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...