Gå til innhold

Den store kampsport tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Ok :) Siden du nevner at du bor i Trondheim vil jeg anbefale deg å ta en tur på Trondheim Fighting Gym, utrolig gode trenere og godt miljø. <---- MMA altså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Vurderte det som én av mulighetene til hva jeg skulle begynne med, men tror jeg holder meg til Kali Sikaran en stund til. Dersom jeg trapper ned på styrketreninga så vil jeg få mer tid til overs til ting som MMA, og vil vurdere å begynne på Fight-gymmet.

7751042[/snapback]

 

Høres fornuftig ut :)

Lenke til kommentar
Trondheim. Trives meget godt. Mulig at jeg blir med Oslo på trening i sommeren hvis jeg bor hjemme på Østlandet da, hvis det viser seg mulig.

 

Om du skal på seminar i Molde i helga får du se Petra, som er den ene av instruktørene i klubben, holde oppvisning sammen med en annen fyr fra Bergen. Jeg er jo uerfaren så jeg kan ikke bedømme slikt så godt, men hun virker dritgod. Har ikke sett mange proffe Kali Sikaran-utøvere, men de får jeg har sett som er gode imponerer veldig.

7750373[/snapback]

 

I see. Skal nok ikke til Molde, men i Oslo får vi jo snart besøk av Johan Skålberg. Det blir gøy, første gang jeg får trent med han. Har selv bare trent i klubben i et halvt år, og har ikke akkurat vært på alle treningene. Begynte akkurat på Frontline Academy også, så har ikke kommet meg på Kali Sikaran etter jul. Første trening blir nok på onsdag, så skal jeg prøve å møte opp litt oftere. Hovedproblemet er at hvis ingen hjemme kan kjøre tar det meg en time å dra dit og jeg drar alene, men skal prøve å komme litt oftere nå. Det er jo så gøy! :D Flott at du har begynt med Kali Sikaran og at du trives! :thumbup:

 

EDIT: Leif

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
har dere ikke hørt om kollektiv transport eller? :!: tar meg 1 time hver vei til treninga med buss og t-bane...tør ikke å tenke på hvor lang tid det ville tatt å gå :p

7757361[/snapback]

 

Samme med meg. T-bane og buss. Drar halv 7, er der halv 8, hvis jeg skal på Kali Sikaran. Bruker ca en halvtime til Frontline.

Lenke til kommentar

Huff, nå er jeg lei meg. Han jeg vanligvis trener med gidder antakeligvis ikke binde seg til Kali Sikaran fordi det er for dyrt, og når jeg da ikke kan øve inn teknikker og slikt med ham på fritida ellers i uka blir det fort for dyrt for meg også :( 300 spenn i måneden for 2 treninger i uka, pluss årsavgifter for medlemskap i IKAEF og denslags :(

 

:cry:

 

Jobber på mitt beste for å overtale han nå, det er ikke så dyrt om man gidder å trene litt på egenhånd også.

Lenke til kommentar
Huff, nå er jeg lei meg. Han jeg vanligvis trener med gidder antakeligvis ikke binde seg til Kali Sikaran fordi det er for dyrt, og når jeg da ikke kan øve inn teknikker og slikt med ham på fritida ellers i uka blir det fort for dyrt for meg også :( 300 spenn i måneden for 2 treninger i uka, pluss årsavgifter for medlemskap i IKAEF og denslags :(

 

:cry:

 

Jobber på mitt beste for å overtale han nå, det er ikke så dyrt om man gidder å trene litt på egenhånd også.

7783261[/snapback]

 

Ahh, så kjipt. Håper virkelig du får overtalt han!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...