Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ok Siden du nevner at du bor i Trondheim vil jeg anbefale deg å ta en tur på Trondheim Fighting Gym, utrolig gode trenere og godt miljø. <---- MMA altså Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vurderte det som én av mulighetene til hva jeg skulle begynne med, men tror jeg holder meg til Kali Sikaran en stund til. Dersom jeg trapper ned på styrketreninga så vil jeg få mer tid til overs til ting som MMA, og vil vurdere å begynne på Fight-gymmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vurderte det som én av mulighetene til hva jeg skulle begynne med, men tror jeg holder meg til Kali Sikaran en stund til. Dersom jeg trapper ned på styrketreninga så vil jeg få mer tid til overs til ting som MMA, og vil vurdere å begynne på Fight-gymmet. 7751042[/snapback] Høres fornuftig ut Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Trondheim. Trives meget godt. Mulig at jeg blir med Oslo på trening i sommeren hvis jeg bor hjemme på Østlandet da, hvis det viser seg mulig. Om du skal på seminar i Molde i helga får du se Petra, som er den ene av instruktørene i klubben, holde oppvisning sammen med en annen fyr fra Bergen. Jeg er jo uerfaren så jeg kan ikke bedømme slikt så godt, men hun virker dritgod. Har ikke sett mange proffe Kali Sikaran-utøvere, men de får jeg har sett som er gode imponerer veldig. 7750373[/snapback] I see. Skal nok ikke til Molde, men i Oslo får vi jo snart besøk av Johan Skålberg. Det blir gøy, første gang jeg får trent med han. Har selv bare trent i klubben i et halvt år, og har ikke akkurat vært på alle treningene. Begynte akkurat på Frontline Academy også, så har ikke kommet meg på Kali Sikaran etter jul. Første trening blir nok på onsdag, så skal jeg prøve å møte opp litt oftere. Hovedproblemet er at hvis ingen hjemme kan kjøre tar det meg en time å dra dit og jeg drar alene, men skal prøve å komme litt oftere nå. Det er jo så gøy! Flott at du har begynt med Kali Sikaran og at du trives! EDIT: Leif Endret 18. januar 2007 av PureChaos Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hovedproblemet er at hvis ingen hjemme kan kjøre tar det meg en time å dra dit og jeg drar alene, men skal prøve å komme litt oftere nå. 7753910[/snapback] Pfft, jeg går 1 - 1.5 time hver vei fra og til trening. Kaldt, jævlig og glatt er det også. Ikke noe stress Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Pinglete. Hvis jeg skulle gått hadde det tatt meg minst tre timer! Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har dere ikke hørt om kollektiv transport eller? :!: tar meg 1 time hver vei til treninga med buss og t-bane...tør ikke å tenke på hvor lang tid det ville tatt å gå Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har dere ikke hørt om kollektiv transport eller? :!: tar meg 1 time hver vei til treninga med buss og t-bane...tør ikke å tenke på hvor lang tid det ville tatt å gå 7757361[/snapback] Har du ikke hørt om student-økonomi? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 har dere ikke hørt om kollektiv transport eller? :!: tar meg 1 time hver vei til treninga med buss og t-bane...tør ikke å tenke på hvor lang tid det ville tatt å gå 7757361[/snapback] Samme med meg. T-bane og buss. Drar halv 7, er der halv 8, hvis jeg skal på Kali Sikaran. Bruker ca en halvtime til Frontline. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Trente Shotokan karate i 4 år tror jeg. Fikk brunt betle, men da gikk jeg lei pga bare repitisjon heletiden :S Frister litt å starte igjen! Stange/Hamar Karateklubb! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Hørt mye positivt om kyokoshinkai, noen som går på det? Jeg sluttet ihvertfall på ITF, det ble veldig mye teori. Når jeg flytter, tenker jeg at jeg skal prøve ut capoeira, det virker stilig Noen utøvere? - Martin Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 tviler på at det er noen her som trener capoeira, de fleste i tråden trener enten tradisjonelle kampsporter (spesielt mye tkd og karate?) eller kickboksing/thaiboksing... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Huff, nå er jeg lei meg. Han jeg vanligvis trener med gidder antakeligvis ikke binde seg til Kali Sikaran fordi det er for dyrt, og når jeg da ikke kan øve inn teknikker og slikt med ham på fritida ellers i uka blir det fort for dyrt for meg også 300 spenn i måneden for 2 treninger i uka, pluss årsavgifter for medlemskap i IKAEF og denslags Jobber på mitt beste for å overtale han nå, det er ikke så dyrt om man gidder å trene litt på egenhånd også. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 tviler på at det er noen her som trener capoeira, de fleste i tråden trener enten tradisjonelle kampsporter (spesielt mye tkd og karate?) eller kickboksing/thaiboksing... 7782795[/snapback] Har lyst å prøve Capoeira! det ser artig ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Capoeira er igrunnen dans, og ikke kampsport. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Huff, nå er jeg lei meg. Han jeg vanligvis trener med gidder antakeligvis ikke binde seg til Kali Sikaran fordi det er for dyrt, og når jeg da ikke kan øve inn teknikker og slikt med ham på fritida ellers i uka blir det fort for dyrt for meg også 300 spenn i måneden for 2 treninger i uka, pluss årsavgifter for medlemskap i IKAEF og denslags Jobber på mitt beste for å overtale han nå, det er ikke så dyrt om man gidder å trene litt på egenhånd også. 7783261[/snapback] Ahh, så kjipt. Håper virkelig du får overtalt han! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, det er kjipt å trene på egenhånd. Håper du kan overtale han! Capoeira er vel en blanding av dans/kampsport. I følge "historien" var det en kampsport som de afrikanske slavene utviklet, men de kamuflurte den som en slags dans. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Riktig som martin sier ; ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Riktig som martin sier ; ) 7789218[/snapback] Men dages capoira er så "utvannet" at det er mer dans enn reelt kampsport. Er veldig lite effektivt i virkeligheten. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Riktig som martin sier ; ) 7789218[/snapback] Men dages capoira er så "utvannet" at det er mer dans enn reelt kampsport. Er veldig lite effektivt i virkeligheten. 7792064[/snapback] Den uvitende hadde sikkert løpt i redsel. Men det er fett å se på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå