Gå til innhold

nokia klapp uten frontdisplay. svaring?

Anbefalte innlegg

heisann!

skal kjøpe en billig nokia telefon til en kollega, han lurer på en klapp telefon, og billigest mulig da, og som sagt nokia. Fant da 2652, som er en helt grei telefon ser det ut som. Han bruker kun telefonen til ringing og sms, så noe mer fancy trenger han ikke.

Men det man da lurte på, siden det ikke er noe front display på den, er om man automagisk svarer en samtale når man åpner den, eller om man åpner og trykker svar tasten etterpå. Er slik at mannen vil gjerne se hvem som ringer før han svarer, og det er jo vanskelig dersom man må åpne for å se hvem som ringer + at man svarer samtidig..

Dette gjelder da alle klapp som ikke har mer enn en skjerm.

Noen som vet noe om dette, finner ikke noe info om det noe plass :(

Mvh

AB

Endret av albester
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en gang en motorola klappe telefon (første og siste gangen) på den var det hvert fall sånn at du kunne gå i menyene og velge om du ville svare samtalen når du åpnet telefonen eller ikke. Men kanskje noen med nokia erfaring kan svare deg på ditt spørsmål.

Du kan evt stikke innom en butikk å spørre...

Endret av m3
Lenke til kommentar

mannen vil absolutt ha nokia.. han har 0 peil på mobil og har akkurat lært seg å sende sms på en gammel nokia, så han vil ha samme meny og taste systemet som han kan fra før.

Og min erfaring med å spørre folk i butikker er så som så, de lyver og dikter opp etterhvert virker det som.

feks som da jeg skulle kjøpe xbox en gang. Selgeren la ut om det ene og det andre, og jeg spurte om det var harddisk i den.. nei det var det ikke men det var minnebrikker inni konsollen sa han. Og jeg sa jeg hadde hørt om folk som hadde moddet xbox med harddisk, ja det var bare sprøyt mente han, for det var ikke harddisk i xbox, og det var heller ikkje plass til en..

Men siden jeg jo har chipet xboxer før, så visste jeg at han løy, eventuelt ikke hadde peiling på hva han snakka om :). samme med en kamerat som skulle kjøpe mob på commit, de hadde ikke peil på noe angående den, den hadde plass for minnekort mente de, men da mannen kom hjem og pakka ut mobilen så var det jo ikke noe plass.. feks.

Så spørs om de vet noe om klapp da, men skader nå ikke å spørre :) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...