Gå til innhold

hva er best? /MInst dårlig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal nå ordne meg et nytt abonement, men er usikker på hva det blir til.

Egentlig har jeg tenkt meg ut 2 stk: Telenor fri 120 og telenor fritid...

ER fullt klar over at dette er dyre abonement.Men skal kjøpe meg en 6233, og den får jeg for kr 1 med disse abonementene....

Har nå et chess kontant.

Er det noen av dere som har noen erfaringer?

Vurderer seriøst fritid, da jeg ringer mye i helgene og på kvelden pga jobbsituasjon...Men dette er jo kun til telenornett, så netcom og chess koster uansett...

Andre forslag taes imot med takk!

Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de er dyre abonementer er det ingen tvil om, men med tanke på subsideringen de gir, kan det være en fordel hvis forbruket ditt er "riktig".

F.eks bruker jeg Netcom Active talk, og sparer en del i året i forhold til smarttalk pga subsidering.

Lenke til kommentar

Om du ringer mye så kan du jo se på tele2 champion, chess knock-out eller netcom smart-talk og se på f.eks telepriser.no om det lønner seg med ditt ringemønster iforhold til å kjøpe subsidiert. Usubsidiert finner du den f.eks her til ca 2500,- http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...:36176;r:kelkoo Om du er heldig kan du finne den med operatørlås til rundt 2000,-

Jeg ringer ca 3 timer i måneden og da koster fri 120 341,- mens tele2 champion koster 168,- fritid koster 463,- Jeg får såvidt fri 120 til å lønne seg med den aktuelle subsidieringen, men om du ringer litt mer enn meg så vil de tre nevnte billigalternativene være mest lønnsomme, spesielt ved ringing til netcom da telenor er veldig dyre til deres nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...