Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva heter bilen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten og søt Toyota IQ med navnet Småen, siden den er så liten. 1L motor med HISSIGE 68HK 😛 Jeg må nesten ta ut førersetet og bruke baksetet som Hightower i filmen Politiakademiet for å få plass. Er alltid like moro når jeg ser folk gjøre en double take når jeg bretter meg ut av den igjen haha.

Han har det ikke så greit om dagen, siden både vinter og sommerskoa er ulovlige, og det er litt smårusk i understellet som må fikses etterhvert. Gidder nok ikke å gjøre noe med det før prisene på bensin går ned til et mer normalt nivå igjen, så jeg har litt tid på meg til å spare opp litt peng.

Den morsomste opplevelsen jeg har hatt i den så langt er når jeg dro den ut på bane og jeg hadde en del passasjerer iløpet av dagen, alltid like moro å skremme noen litt under trygge rammer :)

Lenke til kommentar

Opel kadett 79 mod, hadde ikke lappen på den tiden så fikk ikke brukt den, ble til spiker

Ford scorpio, endte med defekt toppakning og det var mye rust, ble til spiker

Mazda 626 94 mod, bra og driftsikker. Defekt motor (selvforskyldt) og rust etter 10 år i mitt eie, ble til spiker 

2 mazda 6, rådebank og rust på begge, ble til spiker

VW Passat 1.9 tdi 96 mod, som det bare var trøbbel med, ble til spiker

VW golf 1.9 tdi 96 mod, bra bil, kunne levd enda om jeg hadde hatt tålmodighet

VW golf 2012 4motion, bytter egr ventil for 4 gang nå, heldigvis på garanti denne gangen.Blir programmert/tunet for å slippe mer tull

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...