Mannen med ljåen Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Min første bil (RIP) var en 1997 Peugeot 406. Jeg kalte den hvitløksbaguetten fordi den er hvit, fransk og ganske lang. Har mange gode minner fra tiden jeg nettopp hadde fått lappen, og frihetsfølelsen det gir. Den er nå spiker. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Navn: Exen Bilmodell: X-trail 2001-modell, 2L bensin Helsestatus: Motor havarert etter ~250 kkm. Har trolig gjennomgått et vanskelig hamskifte og kan nå befinne seg i diverse spiker-esker. Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Navn: Lucifer Bil: Tesla Model 3, 2019 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 En liten og søt Toyota IQ med navnet Småen, siden den er så liten. 1L motor med HISSIGE 68HK 😛 Jeg må nesten ta ut førersetet og bruke baksetet som Hightower i filmen Politiakademiet for å få plass. Er alltid like moro når jeg ser folk gjøre en double take når jeg bretter meg ut av den igjen haha. Han har det ikke så greit om dagen, siden både vinter og sommerskoa er ulovlige, og det er litt smårusk i understellet som må fikses etterhvert. Gidder nok ikke å gjøre noe med det før prisene på bensin går ned til et mer normalt nivå igjen, så jeg har litt tid på meg til å spare opp litt peng. Den morsomste opplevelsen jeg har hatt i den så langt er når jeg dro den ut på bane og jeg hadde en del passasjerer iløpet av dagen, alltid like moro å skremme noen litt under trygge rammer Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Opel kadett 79 mod, hadde ikke lappen på den tiden så fikk ikke brukt den, ble til spiker Ford scorpio, endte med defekt toppakning og det var mye rust, ble til spiker Mazda 626 94 mod, bra og driftsikker. Defekt motor (selvforskyldt) og rust etter 10 år i mitt eie, ble til spiker 2 mazda 6, rådebank og rust på begge, ble til spiker VW Passat 1.9 tdi 96 mod, som det bare var trøbbel med, ble til spiker VW golf 1.9 tdi 96 mod, bra bil, kunne levd enda om jeg hadde hatt tålmodighet VW golf 2012 4motion, bytter egr ventil for 4 gang nå, heldigvis på garanti denne gangen.Blir programmert/tunet for å slippe mer tull Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Hadde en 85mod Opel Kadett 1,3S som het Amanda. Har mange ville minner fra den tiden, som da jeg kappkjørte med søskenbarnet mitt i slutten av tenårene og vi ble forfulgt av en Volvo 240 politibil😅. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2022 Bilen fra barneårene. En blå boble 1300 het Oscar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå