Gå til innhold

Hva syns dere? ;P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er at fjortis kabinett.. DEN ER BEDRE ENN DIN OG PENERE ENN DIN.

PS: Gidder ikke å diskutere med folk som tror de eiger Hardware.no fordi man hr 1222 poster :nei:

Endret av Loled
Lenke til kommentar

jeg er 13 år snart 14 år så jeg er fjortiss ja... men vil ikke si at det er jall kabinett.. for den prisen jeg betalte for kabinettet kunne jeg få 2 Lian Li kabinett.. :tease:

Endret av Loled
Lenke til kommentar

Hva betalte du da?

Du har jo blitt rundlurt viss man får 2 Lian Li for samme prisen.

Ble ikke så altfor gale igrunn, men fremdeles rotete.

Uansett så er det ble utrolig vanskelig å få ett plexi kabinett ryddig. :)

Og forresten så er ikke fjortiss en alder, men en tilstand.

Lenke til kommentar

Det så bedre ut, men langt i fra veldig bra. Du har brukt feil kabelstrømper noen steder, og du burde brukt gul krympeslange over stripsene. Mange av kablene dessuten er alt for lange. Dessuten kan du stripse mange kabler sammen sånn at det blir "1" stor, og ikke flere mindre. Husk å bruke lik farge på stripsene som det er på kabelstrømpene.

Det ville vært bedre om du fjerna alt blått lys, og brukte bare UV-lys, og gule og blå kabelstrømper, eller bare blått lys. Å bruke blått lys ødelegger UV-effekten.

OT: Vi kan ofte virke litt "slemme" og "strenge" mot nye brukere, men det er som oftest bare til hjelp :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Orker ikke diskutere mot folk med 39 posts og gjennomsiktig jallafjortisskabinett, sorry.

Si at noen andre har mindre peiling please, sa min mening.

6506936[/snapback]

Jepp et jalla kabinett, etter min mening. Men etter hans mening kan det være bra. Så ikke tro at du eier hardware selv om du har sååå mange poster, poster sikkert bare piss uannsett gjør du vel å. Viss du skal tro du er noe selv om du har 1200 poster har du nok ingen ting her å gjøre...

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Orker ikke diskutere mot folk med 39 posts og gjennomsiktig jallafjortisskabinett, sorry.

6506936[/snapback]

Jepp et jalla kabinett, etter min mening. Men etter hans mening kan det være bra. Så ikke tro at du eier hardware selv om du har sååå mange poster, poster sikkert bare piss uannsett gjør du vel å. Viss du skal tro du er noe selv om du har 1200 poster har du nok ingen ting her å gjøre...

6509562[/snapback]

Postcount har ingenting med hvor mye du har her på hw å gjøre eller hvor mye kunnskapp du har! :nei:

Lenke til kommentar

La oss lage en ny topic :!: inn på forumet hvor vi krangle om meningsløse ting...

Men uansett det var sikkelig rotete... du kunna heller gjort det enkelt og greit liksom... istedenfor å pimp'n så gærlig... greit at du vil vis den frem... men den ser ut som en rave party hus... unnskyld meg :innocent:

Endret av LeeZarD
Lenke til kommentar
Der viste du hvor mye peiling du har  :!:

6506928[/snapback]

Du kan ikke forvente at alle som poster innlegg her gir deg ros.

Noen gir kritikk, noen gir konstruktiv kritikk, og noen gir ros.

Tåler du ikke litt kritikk synes ikke jeg at du burde legge ut bilder av pcen din her.

Ja det er at fjortis kabinett.. DEN ER BEDRE ENN DIN OG PENERE ENN DIN.

PS: Gidder ikke å diskutere med folk som tror de eiger Hardware.no fordi man hr 1222 poster  :nei:

6506953[/snapback]

Den? Den kabinettet?

jeg er 13 år snart 14 år så jeg er fjortiss ja... men vil ikke si at det er jall kabinett.. for den prisen jeg betalte for kabinettet kunne jeg få 2 Lian Li kabinett..  :tease:

6506969[/snapback]

Åh - for alle Lian-Li-kabinetter er jo så dyre? Eller?

Det rimeligste Lian-Li-kabinettet hos Microplex.no koster 795,-.

Synes ikke 1590,- er så veldig mye for ett kabinett jeg da. Men-men.

Ermm... reina litt feil..

6508464[/snapback]

Åja, stemmer det. Det er her du sniker deg vekk fra løgnen?

Lenke til kommentar

6506936[/snapback]

6509562[/snapback]

Postcount har ingenting med hvor mye du har her på hw å gjøre eller hvor mye kunnskapp du har! :nei:

6509867[/snapback]

Nei kødder du? Steike der gjorde du virkelig den saken klar :thumbup:

Men det åpendbart at han sammeligner sine poster mot en som har mye mindre. Skjønner egentlig ikke vitsen i å ha en meldingstellere. Personer på forumer skal ikke bli vurdert etter hvor mye de har postet, men det gjorde dessverre denne personen.

Men nå fortsetter vi diskusjonen. Er enig med at trådstarter må tåle kritikk. Jeg hadde ikke forventa noe positiv kritikk når jeg la ut mitt Bzerk kabinett. Men nå har jeg planer om å kjøpe et Lian Li v-1000B. Det er godt å vite at jeg modnes vekk fra de stygge fjortisskabinettene :cool:

Men jeg er egentlig ikke en stor person av acryl kabinett. Det blir kanskje bra viss man satser på en farge, sleever PSU`en og bruker egen hjerne...

Lenke til kommentar

Tja.. blått lys liker jeg da.. så det skal jeg ikke si noe om :innocent:

men det du kan gjøre, er at alle kablene du har liggende, sata, vifter, molex osv osv, kan du prøve og legge litt med kantene og sånt i kabinettet, så de ikke er strekt midt over kassa :)

legg de bak hk, oppi toppen, bunnen, hvor som helst, så lenge de ikke synes helt åpenlyst ;)

//Sweet™

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...