superted81 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet hva det vil si? Åpnet den opp, men det skjedde ingen ting... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 På Xbox-versjonen betyr i hvertfall at ballen ikke spretter ut til innkast, corner eller utspark. Rundt hele banen er det en usynlig vegg som forhindrer det. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 På Xbox-versjonen betyr i hvertfall at ballen ikke spretter ut til innkast, corner eller utspark. Rundt hele banen er det en usynlig vegg som forhindrer det. 6506960[/snapback] Så du kan bruke det som vant? Aktiverte den, og skøyt ballen ut både på siden, og bak mål, men den forsvant den... Fungere det kanskje kun i enkelte modes? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Sikker på at du aktiverte den. husker ikke hvilken men det er jo en spess knapp for å aktivere. og når du har gjort det funker den bare i den kampen du gjør det i. s¨du må slå hver gang for hver kamp (hvis jeg husker rett). Da kan man skyte overalt uten at den flyger bort. Prøv med noen kompiser med invisible walls, ingen frispark eller offside. Det blir en vill kamp Lenke til kommentar
juul Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Funker i play now, og du aktiverer den i samme meny som du velger om kampen skal være en friendly, finale, sov... Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Funket det ja! Mått aktivere den med venstre styrting (klikk), noe man ikke trenger på de andre, siden de ikke har flere mulige alternativer pr. kamp... Takker En artig variant detta! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som vet hva det andre er? Altså de andre tingene man kan åpne? Slow motion o.l skjønner jeg (tror jeg), men f.eks "Perfect Difficulty", hva innebærer det? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 slow-mo og fast motion er bare at det går saktere eller kjappere. sugde de der synes jeg. invisible walls er morsomt da Perfect difficulty er vel det vanskeligste man kan få. og den med dommeren/gult kort greia er at det ikke utdeles frispark/straffe. Prøv med den og invisible walls, og du har ett kaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå