Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Virus som deleta mange Regedit koder

Anbefalte innlegg

Dette er noe av de tristeste jeg har vært med på innafor pc :cry: Jeg hadde så mye fint på pcen :( Plutselig så får jeg et Adware som het trust cleaner... Det ble værre og værre etterhvert seg og hindra Norton Antivirus fra og aktivere seg og masse piss... jeg jobba mye for og fjerne det... hver gang dukka det opp. så sa en kamerat at jeg skulle prøve og delete mapper fra System Restore mappa... jeg måtte skrive : _Restore i regedit og hente en kode for og få tillgang til det... Etter at jeg hadde deleta det og Trust cleaner ikke dukka opp på en dag :confused: så dukker det opp så kommer jævel skapet! Da Stod det noe følgende som dette : Cleaning regedit... også masse remove piss osv... så dro pcen seg og jeg måtte restarte problemet da var at ALT VAR Fu#¤ed UP TOTALT... Ingenting funka og alle mine dyrebare ting! Jeg kunne ikke formatere pcen pga det.... (ble Blåskjerm) også fant jeg ut at jeg hadde noe System Restore greie (nye "fine" greier til dell) :mad: Så nå sitter jeg her på pcen og mangler 250Gb med stuff... Så jeg advarer dere mot et adware kaldt Trust Cleaner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som om trådstarter ahr slettet _restore punktene. I tillegg er andre registrysettinger slettet. Dette skal ikke gå utover datafiler på harddisken.

Monter harddiksen inn i en annen maskin å ta kopi av alle viktige filer. Derpå tilbake til opprinnelig PC for å ta en rapair (evt. vanlig instalalsjon, som jeg ville foretrukket) av operativsystemet. Derpå må programmer installeres igjen.

Lenke til kommentar

Vel det er litt for sent for det nå... :( nå har jeg allerede formatert pcen ... men fant et program kaldt Recover my files... men kan ikke lagre noen av filene de finner pga. dell kan jeg ikke lage 2 partisjoner enda... har bestilt noen cder da så at jeg kan :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...