_dAwn_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nytt kort med AMD 64x2 4800 og ASUS skjermkort og 1 GB Kingston minne. Maskinen gikk normalt i 4 -5 dager. Plutselig frøs skjermbildet. Starter nå ikke. Ingen bip i høytt. Intet signal til skjerm. Skjermkort byttet uten resultat. Kortet resatt uten resultat Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg vil tippe prosessoren, men det kan jo være så mangt. Feiltest delene i en annen pc for å finne ut hva som svikta. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Det er nok ikke skjermkortet, har testet to forskjellige. Men kan være prosessor og/eller ram. Men skal det ikke komme lyd fra pc høytaleren som indikerer hva som er feil? Og er eventuelt prosessorent tapt for alltid da? Eventuelt er dette en vanlig feil på denne typen prosessorer? Endret 17. juli 2006 av _dAwn_ Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Min tok kvelden på akkurat samme måten som du beskriver. Kom ingen lyd på min iallefall. Dersom prosessoren har tatt kvelden, så har den tatt kvelden. Siden den er lagd på 90nm så klarer du ikke å fikse det med loddebolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå