flaten1 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har nettopp satt opp en ny PC, men har litt problemer med blant annet scrolling. når jeg scroller meg nedover på en nettside, så "ruller" ikke teksten" som vanlig. Maskinen refresher bildet hele tiden, og det blir slitsomt. Det samme skjer når jeg skal flytte et vindu. Det gåt ikke an å flytte vinduet i en "flytende" bevegelse, men her prøver også maskinen å refreshe vinduet hele tiden. Hva kan problemet være...? Lenke til kommentar
amplizz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis du nettopp har satt opp ny pc, og vinduet blir "hakkete" når du flytter/scroller, så er det mest sannsynlig at du ikke har installert skjermdriverene. Driverene finner du på websiden til skjermkortet ditt. Eller hvis skjermkortet er integrert i hovedkortet, på hovedkortet webside. F.eks. MSI hvis du har det.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Hvilken pc har du? Det er godt mulig at det er noe med skjermkortdriverene, skjermkortet eller skjermen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå