bergangster Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Gikk et par uker over tiden før jeg fikk betalt regningen, er det derfor de har satt hastigheten min ned til 640? Betalte den tirsdag, burde den ikke vært oppe igjen snart? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kanskje bedre å spørre NGT ? (Høres litt rart ut om de skulle gjøre det) Lenke til kommentar
que Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 ring dem, dette kan nok de svare på bedre enn noen av oss andre. Har du hatt uflaks, kanskje routeren/modemet ditt har gått føyken pga en overspenning på telenettet. Fikk nemlig ikke riktig hastighet ut selv, til å begynne med på mitt abo., ringte ngt. De sendte meg en montør for å sjekke at faktisk linja inn i huset mitt var ok, deretter sendte de meg ny router/modem. Nå er alt i boks igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå