Sonsol Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg begynner på videregående (almenn) nå til høsten og trenger bærbar pc. Tentke at jeg kunne kjøpe en jeg kan spille på også når jeg først kjøper en:) Jeg vil ha dual core prosessorer og et godt skjermkort/skjerm. Jeg bruker høy oppløsning, så det er viktig at jeg skal kunne spille spill som WoW og Battlefield 2 på god (men ikke nødvendigvis best) grafikk, eller adobe pp samtidig som mange andre programmer. Jeg har bestemt meg for at skjermen skal være 15,4" widescreen. Det må også være xp pro på den (har også lyst på mac book pro med boot camp da, men det koster penger ) Nå kommer jo de nye prosessorene (merom og turion x2), er det noen gode tilbud med disse i, eller er det lurt å kjøpe en bærbar med de "gamle" dual core prosessorene med tanke på ytelse/pris? Prisen må ikke overstige 17000kr! (såfremt ingen kan overbevise meg om at det er vært å kjøpe mac book pro ) Endret 17. juli 2006 av Zelziuz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Jeg tror nok du bør vente til slutten av måneden eller uti neste måned, siden Merom og Turion X2 vil bli veldig gode valg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ja jeg er oxo enig, med å vent ut måneden... du får 64 bit utnyttelsen og bedre effekt bruk enn core duo... jeg skal ikke si at Intel har dårlig pross, men det egner seg ikke til spill, plus at du får utnytt vista på den, pga 64bit pros'n til AMD Endret 18. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå