LuciferLynx Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 skjønn, SD! (bikkja asså! ) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 <- gutt har bikkje, katt og høne Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er gutt, og jeg har to spreke småbikkjer Den ene ser ut som en bitteliten ulv til tider, om det er superviktig (Dvergschnauser med barsk frisyre) Men uansett, hva er poenget med denne tråden? Er du ute etter dates, eller bare vil du vite om gutter faktisk er så siviliserte at de kan ha hunder? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Joa. Har både hund og katt jeg også. Et par bilder: *bildesnip* 6507153[/snapback] Men bilde av pus ?... Hvordan går forresten de store hundene og katten sammen ? Du virker veldig liten på det ene bildet(pga. hunden altså), så hvis katten ikke er så stor, så må det virke veldig skremmende for en katt sammen med de store hundene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du virker veldig liten på det ene bildet(pga. hunden altså), 6528746[/snapback] Jenter bør helst ikke være stort større enn 1.66 imo. Store jenter ser sjeldnere søte ut. Hunder kan fint være store, for de skal jo i noen tilfeller se store og tøffe ut (jeg trves bedre med små sofa-hunder, dog). Lenke til kommentar
søstra Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Legger ut et hundebilde her. Etter "anbefaling" av PencilCase :o) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Legger ut et hundebilde her. Etter "anbefaling" av PencilCase :o) 6533933[/snapback] Kewt dawg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hehe som sagt var det utrolig tøft bilde! Skikkelig bra timet. Edit: Forresten vi har allerede hundetråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=+hundetr%E5den Her skulle vi egentlig diskutere mannfolk med hunder? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Ja, vi skal diskutere mannfolk med hunder Hehe.. Nei, jeg er ikke så veldig stor Er vel 1.66 faktisk! SnowDOG_: Santoz er så herlig! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Shetland Sheepdog (aka mini-lassie) ved navn Dixie. Vakrere og snillere hund har jeg aldri møtt. Kjæresten min blir sjalu når vi koser oss Pelsen kan virke litt tynnslitt nå, men det er fordi hun har sommerklær. Kan ikke ha den vanlige fløyelsmyke og tette pelsen om sommeren. Det blir for hett. Et ømt kyss Hun avslører at jeg tar bilder av seansen og blir litt vill av seg Følger nøye med på nabokatta Nytelsen ved å klø seg Kunne godt tenkt meg en større hund også jeg, men dette er ikke direkte min. Kommer til å savne den når jeg flytter. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jenter bør helst ikke være stort større enn 1.66 imo. Store jenter ser sjeldnere søte ut. 6528982[/snapback] Enig med deg der gitt. Men dette var litt OfT. Endret 22. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg og dama har hund; en søt, liten shetland sheepdog. http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sidi...age_id=15451000 Hunden vår er den lille røveren helt til høyre. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Steffen: Søt hund! Ligner veldig på den hunden i det bildet jeg postet. Samme rase Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Her skulle vi egentlig diskutere mannfolk med hunder? 6534480[/snapback] Min feil hvis det stemmer Jeg har "oversatt" velkomstmeldingen til "menn med hund(ebilder) Idiotisk spørsmål, men er det noen menn med bikkjer her? Ser liksom nada av dere på de andre forumene jeg er registrert på, og skulle gjerne sett flere.. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hey! Flere folk med sheltie her jo, menn i tillegg! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Hva er det med menn og sheltie? Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva er det med menn og sheltie? 6541859[/snapback] Spør du meg? Ikke noe spess, har sheltie selv bare Hei forresten Julie( Kite fra Hundesonen her). Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hva er det med menn og sheltie? 6541859[/snapback] Spør du meg? Ikke noe spess, har sheltie selv bare Hei forresten Julie( Kite fra Hundesonen her). 6542011[/snapback] De er så søte at det blir som en andre kjæreste, og man kan kose med den uten å få så altfor stygge blikk (bare litt stygge blikk) fra den egentlige kjæresten En slags mild form for utroskap kanskje. Men egentlig ikke. Endret 23. juli 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er gutt, bare 15, men liker hunder og vil skaffe egen hund når jeg får sjansen. Familien har 2 hunder da. Den svarte heter Nemi og er 3 år (tror jeg det var ) Og den hvite heter Runa og blir 1 år i august. Rasen er Breton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå