Gå til innhold

Hunder og mannfolk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oivind_dahle: Hehe.. Skal til Oslo på lørdag og kjøpe objektiv, du får se etter meg ;)

6510963[/snapback]

Er i Frognerparken med hunden min jeg.

Og siden du liker fotografi har jeg med mitt d70s og et par linser om du vil prøve det og :)

Lenke til kommentar

Og siden du liker fotografi har jeg med mitt d70s og et par linser om du vil prøve det og :)

6510970[/snapback]

Kan ikke skryte på meg å være sånn kjempekjent i Oslo, men det hadde vært gøy å fått sett dyret ditt da! ..om jeg finner veien til Frognerparken er jo en annen sak. Tidligere Lørenskogboer som har blitt bonde, ikke sunt vet du.

Lenke til kommentar
Kan ikke skryte på meg å være sånn kjempekjent i Oslo, men det hadde vært gøy å fått sett dyret ditt da! ..om jeg finner veien til Frognerparken er jo en annen sak. Tidligere Lørenskogboer som har blitt bonde, ikke sunt vet du.

6511078[/snapback]

Det kan vel ikke være så vanskelig.

Tog til Oslo S -> T-bane til Majorstuen, og ut på venstresiden av t-banen, forbi Coloseum og du er fremme.

Lenke til kommentar

6511078[/snapback]

Det kan vel ikke være så vanskelig.

Tog til Oslo S -> T-bane til Majorstuen, og ut på venstresiden av t-banen, forbi Coloseum og du er fremme.

6511095[/snapback]

Hørtes skummelt ut :ohmy: Er det langt å gå? :p

Hvor blir det av alle dere mennene på de andre hundeforumene, da? :p Ikke hundeinteressert nok, bare "har" hund? ;)

Lenke til kommentar

6510970[/snapback]

6511078[/snapback]

Fint om du sender pm med din msn messenger først. Er litt skeptisk til å møte fremmende damer i parken på denne måten. Fra alt jeg vet kan du være en rimelig merkelig skrue. Så hjemmesiden din, men fant liksom ikke vitale saker som alder og andre mål her i livet .)

Lenke til kommentar

Jeg/familien min har verdens søteste/fineste hund. (Så det så!)

post-22017-1153242423_thumb.jpg

Hun kan også være en tøff jævel hvis det trengs:

post-22017-1153242440_thumb.jpg

]Hest? :dontgetit:

Større enn meg jo. Meep.

Men så er ikke du så stor da. :whistle:

Fra spøk til revolver: Indeed, den var svær.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ikke la dere lure av størelsen,dette er dn råeste bikkja som har levd. ;)

6514756[/snapback]

Enig ... jeg har ikke hund, har en katt som er like sløv som en "vanlig" hund. Det du sier om størrelse kontra personlighet har jeg sans for. Ser da for meg at jeg kommer tuslende ned fra min Hacienda og slipper kosemauren min løs, og den går sånn skikkelig amok med naboens postkasse, tisser på barna, river klærne av postdamen :love: , driter i oppkjørselen til hvem som helst, røyker ei bønne og er liksom bare seg selv, en megamaur. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Yup. Er en rød amerikansk kongepuddel.  :thumbup:

Edit: Pga varmen har eg valgt å barbere den og derfor ser den slik ut.  :tease:

6527380[/snapback]

Det synes jeg er veldig hensynsfullt av deg good old SnowDOG :thumbup:

Jeg har en pusekatt (nybarbert, uten at jeg er helt sikker på om dustemikkelen skjønte sitt eget beste), som trenger en slik godmodig lekekamerat som den nyshavede kongepuddelen synes å være. Hvordan er muligheten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...