Loerand Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stemmen til Angela er mer "gurglete" syns jeg, hvis noen skjønner hva jeg mener. Er ikke helt ulikt egentlig, men syns Galder har en del fetere stemme. Når det gjelder Angela, så har jeg enda til gode å finne ut om hun faktisk bruker en slags form for stemmeforvrenger. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hørte en del på Sons Of Satan Gather For Attack albumet i dag tidlig, og jeg må virkelig si at den blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på den. Manet Sorgfull Igjennom Skogen er en flott sang å våkne opp til. Jeg anbefaler dere til å ta en titt på denne. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har i de siste to ukene hørt mye på Old Man's Child, liker The Pagan Prosperity og Vermin veldig godt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Hørte en del på Sons Of Satan Gather For Attack albumet i dag tidlig, og jeg må virkelig si at den blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på den. Manet Sorgfull Igjennom Skogen er en flott sang å våkne opp til. Jeg anbefaler dere til å ta en titt på denne. 8142061[/snapback] Jeg har skiva, men skal tilstå at jeg ikke har hørt noe spesielt på den. Har den fordi den er signet "Old Mans Child" og intet annet. Men om du sier den er god, må jeg nesten sjekke den ut allikvel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har skiva, men skal tilstå at jeg ikke har hørt noe spesielt på den. Har den fordi den er signet "Old Mans Child" og intet annet. Men om du sier den er god, må jeg nesten sjekke den ut allikvel. 8143221[/snapback] Gjoer det. Den er ganske saa anderledes enn de andre albumene, men jeg liker den. Den er ikke den beste, og det er ikke helt OMC, men den er fortsatt ganske bra. Det er noen ganske "magiske" sanger, hvis man kan si det paa den maaten. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har selv bare hørt Old Man's Child - The Old Man's Child. Den sangen har et sinnsykt driv og et meget bra riff. Er resten av låtene i den stilen? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er ikke så langt unna nei! Men ...Og Jeg Iakttok Dodsrikets Inntog er mer lik Det Nye Riket av Dimmu Borgir, bare mer syntetisk! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har igjen fått smaken av Born of the Flickering. Praktisk talt elsker tittellåta på det albumet. Den "koringa" i starten er fet å høre på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Gjoer det. Den er ganske saa anderledes enn de andre albumene, men jeg liker den. Den er ikke den beste, og det er ikke helt OMC, men den er fortsatt ganske bra. Det er noen ganske "magiske" sanger, hvis man kan si det paa den maaten. 8144132[/snapback] Litt sent, men har hørt nå og flere av låtene var diggbare. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) er enig med karakterene som er satt , fin guide. Lol der bumpa jeg den Endret 25. august 2007 av Lafs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det bare på The Millenium King man får høre Galder's helt utrolig clean-vokal! (Hvis det er han da?) Jeg har så lyst å høre mer av den clean-vokalen... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (Vocal tribute on The Millennium King, Doommaker and Return Of The Night Creatures by J Lohngrin Cremonese) Altså er synger Lohngrin på "The Millennium King", "Doommaker" og "Return of the Night Creatures". Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Return of the Night Creatures er en genial sang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Return of the Night Creatures er en genial sang. 9397903[/snapback] Enig Og en fantastisk gitarsolo rett etter en fantastisk cleanvokal rett etter fantastiske riff og fantastisk tromming Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bumper litt nå, men jeg har fått øynene virkelig opp for OMC i det siste. Har hørt noe sykt mye på det. Se i siganturen min og sjekk last.fm'n min så kan du se Elsker bandet og det er nå et av mine favorittband Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg var redd du linket til noe av live-tullet deres fra Wacken i signaturen. Ufattelig, ufattelig dårlig. Grusomt rett og slett. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I et refreng høres det ut som vokalisten inni mellom er en jente(?) hvilken sang er dette? Tror det er fra platen revelation 666 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Unholy Vivid Innocence? Endret 11. oktober 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 12.09.2007Galder is done with the music for the next album. This album will be recorded before the end of this year, who will play on it is still not decided. http://www.oldmanschild.net/ Veit ikke om noen har fått med seg dette, men det var nytt for meg iafall. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå