Gå til innhold

Old Man's Child - Albumguide


Deadringer

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hørte en del på Sons Of Satan Gather For Attack albumet i dag tidlig, og jeg må virkelig si at den blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på den. Manet Sorgfull Igjennom Skogen er en flott sang å våkne opp til. Jeg anbefaler dere til å ta en titt på denne.

8142061[/snapback]

Jeg har skiva, men skal tilstå at jeg ikke har hørt noe spesielt på den. Har den fordi den er signet "Old Mans Child" og intet annet. Men om du sier den er god, må jeg nesten sjekke den ut allikvel.

Lenke til kommentar
Jeg har skiva, men skal tilstå at jeg ikke har hørt noe spesielt på den. Har den fordi den er signet "Old Mans Child" og intet annet. Men om du sier den er god, må jeg nesten sjekke den ut allikvel.

8143221[/snapback]

Gjoer det. Den er ganske saa anderledes enn de andre albumene, men jeg liker den. Den er ikke den beste, og det er ikke helt OMC, men den er fortsatt ganske bra. Det er noen ganske "magiske" sanger, hvis man kan si det paa den maaten.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjoer det. Den er ganske saa anderledes enn de andre albumene, men jeg liker den. Den er ikke den beste, og det er ikke helt OMC, men den er fortsatt ganske bra. Det er noen ganske "magiske" sanger, hvis man kan si det paa den maaten.

8144132[/snapback]

Litt sent, men har hørt nå og flere av låtene var diggbare.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...