Myrstad Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 jeg har for tiden "norton internet securety 06" men har lyst til og bytte, på grunn av et problem. jeg har lyst på en pakke med antivirus og brannmur sammen. Men jeg må ha sånn reklame blokering som norton har, orker ikke reklame på internet. samme om det koster penger. Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 jeg har for tiden "norton internet securety 06" men har lyst til og bytte, på grunn av et problem. jeg har lyst på en pakke med antivirus og brannmur sammen. Men jeg må ha sånn reklame blokering som norton har, orker ikke reklame på internet. samme om det koster penger. 6506171[/snapback] ZoneAlarm Internet Security Suite har jeg brukt på flere maskiner selv og den virker bra. Link her for å laste ned trial. Lykke til Mathan Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Norton har da både brnnmur og antivirus sammen den. Men bytt, det er det beste, for jeg kan ikke fordra Norton selv Jeg il anbefale deg Kaspersky internet security 6.0. Et kvalitetsprodukt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis du har en gammel maskin, ville jeg anbefalt å sette opp en Linux/UNIX-basert brannmur på den. Du vil da ha en hw-brannmur, og du vil ikke måtte trenge å installere en sw-brannmur på den maskinen som du bruker. Selv bruker jeg en brannmur basert på FreeBSD, og det er jeg ganske så fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå