hitokiri Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sega Toys har skrudd sammen en iPod-robot som er alt annet enn hva du skulle tro. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Burde også nevne i artikkelen at bortsett fra det bildet, så har vel egentlig dette ingenting med iPod. Litt lei av at alle hodesett som blir lansert kalles iPod-tilbehør. Si ifra om det er noe spesielt med denne i forhold til iPod som jeg ikke snappet opp. edit: Virker litt på artikkelen som at denne kun kan kobles til iPod. Stemmer det? I så fall er det jo klart at det er jeg som tar feil over og at dette er Ipod-tilbehør Lenke til kommentar
faxe Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Si ifra om det er noe spesielt med denne i forhold til iPod som jeg ikke snappet opp. 6506508[/snapback] - den matcher ipod - den er utstilt sammen med en ipod - den heter mu-BOT Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Burde også nevne i artikkelen at bortsett fra det bildet, så har vel egentlig dette ingenting med iPod. Litt lei av at alle hodesett som blir lansert kalles iPod-tilbehør. Si ifra om det er noe spesielt med denne i forhold til iPod som jeg ikke snappet opp. edit: Virker litt på artikkelen som at denne kun kan kobles til iPod. Stemmer det? I så fall er det jo klart at det er jeg som tar feil over og at dette er Ipod-tilbehør 6506508[/snapback] Den markedsføres som iPod-tilbehør. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå må amobil slutte å skrive om alt dette iPod-tilbehøret som kommer ut, som egentlig ikke er spesielt, og som ingen kommer til å kjøpe. Hva med å skrive om nyttig tilbehør til mediespillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg