jensemil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva heter det disse gatekunsterne driver med, når de tar spraybokser og sprayer på papir? Ofte med masse pyramider og slikt! Noen som veit? Jens Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Fatter ikke, kan du omformulere deg littegrann? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Okey. Du ser dem ofte gjerne i Karl johan, eller Praha! Så tar de spraybokser å sprayer på sine ark. De lager ofte: Silhuetter Pyramider Måne, sol. Altså kunst, som folk kan kjøpe for 200 kr. Jeg prøvde dette i dag, og fant ut at det var utrolig gøy. Så jeg lurer på navnet på dette, så jeg kan søke, og lære mer. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) http://www.metacafe.com/watch/129667/amazing_spray_painting/ Noe ala det? Eller tenker du på airbrush? Endret 17. juli 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 yes. tusen takk for hjelpa- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå