wil Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 som overskriften sier så har jeg et lite problem med datamaskinen. Nå kommer jeg til problemet. en dag jeg holdt på å skulle åpne opp kabinettet å skulle dra ut strømkabelen og ide kablen til cd-rom og skulle inni en zip drive. dette har jeg gjort en del ganger så jeg skjønner ikke hva som er galt, så når jeg har gjort dette og satt inni alle kablene bak på kabinettet og satt på dekslett på kabinettet så, og tilslutt skrur på datamaskinen så vil ikke maskinen starte. det kommer bare en liten lyd fra strømforsyningen, og når denne lyden så forter jeg meg å skrur av datamaskinen, og trekker ut kontakten av dataen. som sagt dette har jeg gjort noen ganger, men jeg har aldri fått denne lyden fra strømforsyningen i datamaskinen. Kan noen hjelpe meg. PS: før jeg holdt på inni datamaskinen så trakk jeg ut alle kontakene bak på datamaskinen. Har ikke noe detaljer om hardwaren i datamaksinen. det er en gammel datamaskin. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Kan jo være PSU'en som har tatt kvelden. Prøvd med annet PSU? Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 hva er PSU da. Lenke til kommentar
Jacuzzi Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Stroemforsyningen... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 du kan jo prøve å slå på pc når det er bare Hovedkortet og skjerm tastatur i pc eller bare ta ut ide kablene til hardiskene cdromene for å se om du får noe på skjermen lykke til lit vanskelig å fåreslå noe som kan ha skjed men mest sansylig vis så er de psun. prøvde pc fortsat å starte når du slo den av ? vis pc ikke er alt for ny så kan jo du prøve å slå den på men da ta ut alt annet en HK SK slik at du ser om den starter opp _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-10-18 16:35 ] Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 tusen takk for svarene jeg fikk her. det hjalp sikkelig. nå for jeg sansynligvis startet pcen. prøvde det dere sa. og det funket. nå skal jeg sette i cdromen, og se om det virker. harddisken står i allerede. Igjen tusen takk. PS: hva skulle man ha gjort uten dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå