cec_ilie Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jess, enda et "skal-ha-ny-pc-kom-med-tips"-emne!...hurrah. Ja, men jeg trenger hjelp folkens. Jeg har endelig råd til en etterlengtet bærbar pc. Har faktisk lett endel rundt på nettet, men jo mer jeg leter, jo mer usikker blir jeg. Har satt av 10 000 kr til herligheten, men kan strekke meg en tusenlapp eller to over om det skulle være nødvendig. Pcen skal hovedsakelig brukes til internett og noe spill. Vil gjerne ha en data som kjører gjennomsnittlig store spill bra, uten rare farger eller krasjing osv. Rett og slett en som kan kjøre de fleste spill uten problemer. Gjerne også endel RAM, isåfall en der man kan sette inn mer om det trengs. kommer muligens også til å bruke dataen til noe bilderedigering osv, men det blir ikke mye. Sånn kort og greit vil jeg ha en bærbar pc til hverdagsbruk, men jeg vil gjerne ha best ytelse for pengene selvfølgelig. Er ikke en sånn som kjøper noe drit til ørten tusen bare fordi den er rødlakkert. Driter i om den er stygg, bare den er passe stor (gjerne 15,4" skjerm), og jobber bra! Forslag? på forhånd hjærtligst takk for hjelpen. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå