Gå til innhold

NetComs Familieløsning er best

Anbefalte innlegg

Har vurdert de forskjellige familieløsningene til de forskjellige operatørene.Kommer fort frem til at NetComs løsning er både mest fleksibel og billigst.

Telenors løsning er den verste der det er både oppstartsavgift og lite brukervennlig.Tenker da på at det ikke kan ringes ut gratis fra kontantkortene og fasttelefonen til de andre medlemmene.

Synes faktisk at det var litt av vitsen mht barnas sikkerhet når de trenger å ringe mor eller far når de er tom på kontantkortet.

Gidder ikke gå inn i detaljer på hver enkelt operatørs familieløsninger men dette er bare enn kjapp info til dere som vil samle familien i en slik løsning.

Uten tvil ville jeg ha valgt NetCom.

Sender med dette en utfordring til dere andre her på forumet: Hva er det som taler til fordel for de andre operatørene?

INGEN VERDENS TING!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten skikkelig dokumentasjon så blir det jo bare en mening blant mange andre. Dersom trådstarter hadde giddet å lage en skikkelig post så hadde det kanskje vært nyttig for noen andre også, men slik det er nå så er det, som nevnt, bare en forsåvidt verdiløs meningsytring, kall det gjerne også reklame. :shrug:

Lenke til kommentar

Vær heller saklig eller la være å svare på innlegget.Da er det i så fall mye reklame ute å går her på forumet.Vitsen med forumet er jo å ytre meninger,dele erfaringer og det handler om å gjøre de rette valgene vedr mobiltelefoner,abonnement og tjenester.

Lenke til kommentar

Med min mening så vil jo alle ha et litt lettere utgangspunkt for å velge.Kunne ha tatt med alle detaljer men det hadde blitt lang lesning.

Dette er jo bare for de som evt har tenkt på en slik tjeneste.Dessuten så er det MYE detaljer i familieløsningene til Tele2,Telenor osv.Det er en av grunnene til at jeg kort å godt sa NetCom.

Dette er basert på pris og på hvor enkelt det kan gjøres med en fornuftig famililøsning.De som er ute etter dette vil se hva jeg mener uten at jeg skal diktere hver eneste detalj hos alle operatører.

Lenke til kommentar

Det blir jo ingen diskusjon hvis jeg skriver alt om dette emnet selv heller.Vil jo at dere på forumet også skal kunne bli engasjert når jeg fyrte av kruttet.Det er jo da det blir en ordentlig diskusjon.Håper dere gjerne kommer med gode argumenter for de forskjellige abonnementene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...