Laka Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Måten å gå inn i instillingene til IP, DNS, Protokoller, tjenester m.m er jo å høyre klikke på "network places" i XP. Problemet er at etter OsloLan, da jeg skiftet til å motta IP, finner jeg ikke igjen instillingene. Når jeg høyreklikket på "network places" kom jeg direkte inn i "network connections" ? Det som er rart er at når jeg var på et lite lokalt LAN i helgen, ikke DHCP, men det gikk alikevel ? Hvorfor, den skal stå på motta IP. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Dobbel klikk på "Local Area Connection", klikk properties. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Et annet problem, "Local Area Connection" er ikke der :???: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-10-17 17:52):Et annet problem, "Local Area Connection" er ikke der :???: Har du lagt inn drivere for nettvekrskortet ditt? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja, nettverket fungerer jo, sa jo at jeg var på LAN i helga, hvis du gadd å lese det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det høres unektelig ut som om det har skjedd noe med driverne dine. Du burde gå inn i Device Manager og fjerne ditt Network adapter, så tar du en reboot og P&P vil laste inn driverne på nytt. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Eller gå inn her og last ned noen programmer; http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...pcfg&tg=dl-2001 Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 trykk på start - run - cmd skriv: ping 127.0.0.1 får du svar, funker driverne dine... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Det rare er at alt fungerer normalt! Ingenting er i veien. Kan jo prøve å laste inn driverne på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå