Gå til innhold

Valg av nye høyttallere til musikk og spill.

Anbefalte innlegg

Hallais.

Snart skal madammen og jeg få hvert vårt kontor, og hun har lyst å stikke av med høyttalerne mine som jeg er meget fornøyd med: Logitech X-230 :hmm:

I den anledning tenkte jeg å kjøpe noen nye til meg selv som er enda bedre! :innocent:

Noen som har noen forslag?

Jeg tviler på at jeg gidder å sitte opp et 5.1-system, så jeg ser egentlig etter et 2.1-system som er hakket bedre. Og, gjerne billigst mulig, aller helst under 500,-

Takker for all hjelp! :thumbup:

Endret av krister461
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte en logitech Z4 i forgårs. ble ikke skuffa da jeg skrudde det på. fyldig lyd, god bass...står i et 15kvm rom som blir fylt med nok lyd på Spinal Tap-halv til å (sannsynligvis) plage naboene i blokka.

har dog ikke noe å sammenligne med annet enn forskjellige "standard" pc-høyttalere (u/sub og av ymse kvalitet (200-300 kroners klassen). og Z4 er en helt annen verden. overtar nå etter mitt stadig mer skrantende Sony-et-eller-annet-best-i-test-til-6000-i-2001-surroundanlegg som foretrukket apparat for musikk.

så gjenstår det å se hvor lenge godlyden varer? den nevnte sonysaken var ypperlig i cirka 2 1/2 år da den ene høyttaleren etter den andre sluttet å fungere.

kort sagt: tror ikke du gjør mye gærn't i å kjøpe Z4, aner ikke noe om de to alternativene dine.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...